Top 10 viceva..Malo smijeha nikome ne škodi.






1. Pita covjek Pericu. 
Covjek:Kako se zoves?
Perica: Kao moj deda? 
Covjek:Kako se zove tvoj deda? 
Perica:Kao ja. 
Covjek:A kako se zovete ti i tvoj deda? 
Perica: Isto.


2. Pirocancev sin zavrsi Osnovnu skolu. 
Pirocanac:Sine posto si zavrsio Osnovnu skolu sta hoces da ti tata kupi kao nagradu? 
Sin:Pa moze lubenica. Kupi mu Pirocanac lubenicu. Posle 4 godine Pirocancev sin zavrsi srednju skolu. 
Pirocanac:Sine, posto si zavrsio srednju skolu sta hoces da ti tata kupi kao nagradu? 
Sin:Pa moze pivo. 
Pirocanac:Ih,pa ne ide posle lubenice pivo.


3. Bio Perica na casu. 
Nastavnica:Marija,koliko je 2+2? 
Marija:4. 
Nastavnica:Marija,koliko je 4+4? 
Marija:8. 
Nastavnica:Marija,koliko je 8+8? 
Marija:16. 
Onda izvadi Perica pistolj i ubije Mariju. 
Nastavnica:Perice,sto si to uradio!!!!!!!!!! 
Perica:Nisam imao izbora,znala je previse.


4. Bio Perica na casu. 
Nastavnica:Djaci sta ste jeli danas za rucak? 
Svi:Pomfrit. 
Perica:Pasulj. 
Sutra: 
Nastavnica:Djaci sta ste jeli danas za rucak? 
Svi:Meso. 
Perica:Pasulj. Dodje tog dana Perica kuci. 
Mama:Perice,sta je bilo danas u skoli. 
Perica:Nastanvica nas je pitala sta smo jeli za rucak svi su rekli meso samo sam ja rekao pasulj. Mama:Pa reci sutra isto sto svi ostali. 
Sutra: 
Nastavnica:Djaci sta ste jeli danas za rucak? 
Svi:Virsle. 
Perica:Virsle. 
Nastavnica:Bravo Perice a koliko? 
Perica:Dve kutlace.




5. Zaustavi policajac Pericu. 
Policajac:Dajte mi Vasu vozacku dozvolu. 
Perica:Ne moze, ja sam svoju zaradio, idi ti i polazi ispit.


6. Isli slijepi,gluhi i celavi ulicom. 
Slijepi:Vidi more. 
Gluhi:Slusajte galebove. 
Celavi:Neka nam se kose vihore.


7. Cak Noris je sagradio kucu u kojoj je rodjen.


8. Pita sin Pirocanca. 
Sin:Tata,hoces li da mi das 20 dinatra za ringispil. 
Pirocanac:Sto dzabe trosis novac kad se Zemlja vrti.


9. Razgovarao golman sa preminulim fudbalerom. 
Fudbaler:Imam jednu dobru i jednu losu vijest. 
Golman:Ajde reci. 
Fudbaler:Dobra vijest je da u raju ima fudbalskih turnira. 
Golman:A koja je losa? F
udbaler:Losa je da ti sutra branis.


10. Mujo na ulici prodaje koštice od jabuka. Dolazi policajac i pita: – Šta ti je to? - Prodajem koštice od jabuka. - A čemu služe? - Pojedeš jednu, pa budeš pametniji. - A pošto ti je to? - 2,5 EUR komad. - Daj jednu. Policajac pojede košticu, zastade malo pa kaže: - Stani malo! Za 2,5 EUR sam mogao kupiti kilu jabuka, i…… dobiti 20 koštica umesto jedne! - Eto vidiš, već deluje! - Stvarno, daj još dve koštice!!!!
Noviji Stariji