Novo ime na Sušićevom spisku! Zoran Kvržić se pridružio Zmajevima

"Velika mi je čast igrati za svoju zemlju. Moram priznati da me iznenadio poziv selektora Safeta Sušića", rekao je Zoran Kvržić, fudbaler Rijeke i novi reprezentativac BiH za Anadolu Agency

"Oduševljen sam! Jutros sam pročitao pisanja Anadolu Agency sa da sam dobio poziv selektora Safeta Sušića i presretan sam", istakao je Zoran Kvržić, vezni igrač Nogometnog kluba Rijeka, nakon što je saznao da je po prvi put pozvan na okupljanje reprezentativaca Bosne i Hercegovine.

Jedan od ljubimaca riječke "Armade", kaže, jedva čeka susret sa ostalim bh. reprezentativcima zakazan za 7. oktobra na Ilidži pokraj Sarajeva.

"Naravno da ću se odazvati na poziv selektora BiH. Velika mi je čast igrati za svoju zemlju. Moram priznati da me poziv iznenadio. Potajno sam se nadao da bih mogao biti reprezentativac. Dakle, očekivao sam poziv selektora Sušića, ali ne ovako brzo", rekao je Kvržić za Anadolu Agency (AA), naglasivši: "Bosna i Hercegovina ima sjajnu reprezentaciju sastavljeno od velikih svjetskih igrača. Čast mi je što ću biti dio tima i imati priliku biti sa svima njima. Vjerujem da ćemo pobijediti Lihtenštajn u Zenici i Litvaniju u gostima, te tako osigurati plasman na Svjetsko prvenstvo u Brazil. Nadam se da ću nastaviti sa dobrim igrama, te da ću biti u selektorovim planovima i za sami Mundijal naredne godine".

Post a Comment

Noviji Stariji