Posve nova Mazda 3 2014 procurila je prije službenog otkrivanja koje je zakazano za danas poslijepodne. Fotografije otkrivaju kako Mazda 3 usvaja isti dizajnerski jezik Kodo koji smo vidjeli na novoj Mazdi 6. Nova generacija je 4465 mm duga, široka 1795 mm i visoka 1450 mm, s međuosovinskim razmakom od 2700 mm.
Sa stražnjim sjedalima Mazda raspolaže sa 350-litarskim teretnim kapacitetom, koji se može proširiti na 1250 litara nakon preklapanja stražnjih sjedala.
Što se motorizacije tiče, Mazda 3 će koristiti SKYACTIV-G 1.5-litreni motor koji razvija 100 KS (74 kW) pri 6.000 okretaja u minuti i 150 Nm okretnog momenta pri 4000 okretaja u minuti što će biti dovoljno za ubrzanje od 0-100 km/h za 10,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 182 km/h. Tu je i SKYACTIV-G 2.0-litreni motor koji razvija 120 KS (88 kW) pri 6.000 okretaja u minuti i 210 Nm pri 4.000 okretaja u minuti. Opremljena s ovim motorom, nova Mazda 3 će stotku loviti za 8,9 sekunde i postići maksimalnu brzinu od 195 km/h. Isti motor u ponudi sa i-ELOOP (regenerativni sustav kočenja) proizvoditi 165 KS (121 kW) pri 6.000 okretaja u minuti i 210 Nm pri 4.000 okretaja u minuti. Trebat će 8,2 sekunde do 100 km/h, a u mogućnosti je postići maksimalnih 210 km/h.
Konačno, Mazda3 će biti dostupna i sa SKYACTIV-D 2.2 dizelskim motorom koji raspolaže sa 150 KS (110 kW) pri 4500 okretaja u minuti, a najveći okretni moment od 380 Nm dostupan je pri 1.800 okretaja u minuti. Od 0-100 km/h treba mu 8.1 sek., dok je maksimalna brzina 210 km/h.
U pogledu izbora mjenjača, SKYACTIV-G 1.5 i SKYACTIV-G 2.0 sa i-ELOOP su dostupni isključivo sa šesterostupanjskim ručnim mjenjačem. SKYACTIV-G 2.0 i SKYACTIV-D 2.2 mogu biti opremljeni s istim šesterostupanjskim ručnim ili opcijskim šesterostupanjskim automatskim mjenjačem.
Težina (bez vozača) varira od 1.190 kg za SKYACTIV-G 1.5-powered model i ide do 1330 kg za SKYACTIV-D 2.2 opremljen s automatskim mjenjačem. Nova Mazda 3 ima prednji MacPherson ovjes i multi-link postavu straga.
presretac.com
Objavi komentar