


napraviti vozilo kao što je GT4 Stinger, jednostavno bih mu odgovorio da se Kia takmiči – i pobjeđuje – protiv nekih od najlegendarnijih trkačkih brendova na svijetu,” objašnjava Kearns.

Snaga, stav i dokazane performanse
Ispod haube GT4 Stingera nalazi se 2,0-litarski turbo benzinski motor s direktnim ubrizgavanjem goriva (T-GDI) s impresivnih 315 konjskih snaga. “Naša trkaća Optima ima isti motor i proizvodi više od 400 KS,” kaže Kearns. “Zašto, dakle, našem konceptu ne bi dali snagu koju će ljudi primijetiti?”
Snagu preko sportskog 6-stepenog ručnog mjenjača prenosi na zadnje točkove obuvene u Pirellijeve P-Zero pneumatike dimenzija 275/35 R20 (sprijeda 235/35 R20). Po mjeri napravljeni 20-inčni naplaci su zbog veće čvrstoće i smanjene težine napravljeni od legure aluminija i karbonskih vlakana. Tu su još i Brembo Gran Tourismo kočnice sa perforiranim kočionim diskovima i 4 kočione čeljusti.
Žarko žuta boja karoserije postavljena je na novu šasiju sa nezavisnim oslanjanjem sa dvije trokutne poprečne vodilice. S kraćim međuosovinskim razmakom (2.618 mm) i dužinom (4.310 mm) u odnosu na 4-vratnu varijantu Fortea, širinom (1.889 mm) većom u odnosu na veliku limuzinu Cadenza i zaobljenom krovnom linijom skoro 228 milimetara nižom (1.249 mm) u odnosu na Rija, GT4 Stinger oduševljava atraktivnim figurom. Masa vozila (1.403 kg) raspoređena je tako da je 52% težine na prednjoj, a 48% na zadnjoj osovini. Volan je vrlo direktan i upravljiv.
sport.ba
Objavi komentar