Njemački automobilski koncern Volkswagen predstavio je redizajnirani Polo koji će se pred publikom premijerno pojaviti na predstojećem Sajmu automobila u Ženevi.
Minimalne izmjene na karoseriji uključuju drugačiji prednji odbojnik i redizajniranu masku hladnjaka. Svojim oblikom prednja svjetla ostala su ista, ali će se uz bolje pakete opreme sada nuditi u kombinaciji sa LED tehnologijom. Nešto drugačiji je i zadnji odbojnik, a zadnja svjetla sada imaju novu grafiku.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjIWe08Da5ilSzxSFQnO6VtGN4d3oiMzVSz88F0ZoM_wfJHoogJQXV_CLBdNedUbRH-7Uv8eXUlvaCFoGHgFoUfVgJrBKw-4OZrnB7cGUp8084wl3FlnSXUDpCusBaES8q0W57o49kbsdAr/s1600-rw/2a.jpg)
Najveće promjene ipak su ispod prednjeg poklopca. Volkswagen za obnovljeni Polo sada nudi 1,4-litarski trocilindarski dizelski motor sa 75, 90 ili 105 KS. Taj motor zamijenit će dosadašnji 1,6-litarski TDI motor koji se nudio sa 90, odnosno 105 KS. Najslabija varijanta sa 75 KS nudi 210 Nm obrtnog momenta pri 1.500 obr/min, uz prosječnu potrošnju od samo 3,2 litra na 100 kilometara. Prosječna emisija CO2 iznosi samo 82 g/km. Varijanta sa 90 KS ima prosječnu potrošnju 3,4 litre na 100 kilometara, što je za 21 posto manje od jednako snažne 1,6-litarske opcije.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEii_u5gnKoIld_AH8y34AIygJgfnM_ZPlbvEEXGZ6f2Il0dxDqj1KEkY6S1nKj-3xj84_dFIrig8sPhaC3FpYKK8knKlbB7jpYj8xoGjslyjOxFCCldOgi84_ktYJYSsdH8H1ZatHXAHSYz/s1600-rw/5a.jpg)
Što se tiče benzinskih motora, Volkswagen uvodi novi trocilindarski litarski turbo motor sa 90 KS uz koji će Polo TSI BlueMotion prosječno trošiti 4,1 litar na 100 kilometara. Osnovni 1,2-litarski trocilindarski atmosferski benzinac sa 60 KS sada će uz sistem stop/start u prosjeku trošiti 21 posto manje nego prije. Njegova snažnija varijanta će umjesto 70 sada imati 75 KS.
Trocilindarski 1,2-litarski TSI motor nudit će se sa 90 i 108 KS. Varijantu GT pokreće 1,4-litarski TSI motor sa 150 KS, a najsnažniji Polo GTI dobio je motor koji iz iste radne zapremine sada nudi 190 KS.
U ovisnosti od motorne opcije Polo će za prijenos snage koristiti 5 ili 6-stepeni ručni mjenjač, odnosno 7-stepeni DSG automatski mjenjač sa dva kvačila. Kupci će moći birati između 15 boja karoserije i različitih felgi promjera od 15 do 17 inča.
Razlike u unutrašnjosti mogu se vidjeti po novom trokrakom volanu, modificiranoj grafici instrumenata i redizajniranoj centralnoj konzoli sa novim kontrolama za klima-uređaj.
U ponudi je i 5, odnosno 6,5-inčni display osjetljiv na dodir, a moguće je dobiti i kameru koja pomaže prilikom vožnje unazad, kao i adaptivni tempomat. Prodaja počinje odmah nakon ženevske premijere.
Klix.ba
Objavi komentar