Novo piće namijenjeno je prije svega mladima koji ne konzumiraju gazirane napitke, saopštili su predstavnici kompanije za francusko tržište.
"Finley" će biti u pakovanju od 0,25 litara.
Nova marka bezalkoholnog napitka bit će prvo lansirana u Francuskoj, a potom postepeno i na ostala tržišta širom svijeta.
"Finley" će se proizvoditi u tri različita ukusa - pomorandža i brusnica, limun i cvijet zove i pulpa pomarandže.
Piće će biti niskokalorično, sa 20 kalorija na 100 mililitara.
"Ovo je najambiciozniji projekat kompanije još od lansiranja 'Coca-Cole Zero' 2007. godine", saopštili su predstavnici marketinškog tima kompanije.
"Novi napitak sa crnim logom namijenjen je populaciji od 25 do 45 godina koja u vrijeme pauze na poslu konzumira 'lagane napitke', kao što su čaj, kafa ili voda", objašnjavaju predstavnici "Coca-Cole".
Vijesti.ba