Drugi dan protesta u Konjicu


Građani Konjica okupili su se i danas ispred zgrade Općine i mirnim protestom izražavaju nezadovoljstvo aktuelnom vlašću, tražeći ostavku načelnika. Prema zadnjim informacijama u toku su pregovori predstavnika demonstranata i načelnika Emira Bubala u zgradi Općine Konjic.


Građanin (37 god.): “Nećemo dozvoliti da nas lopovi vode!”

Studentica (20 god.): „Došla sam zbog toga što ne želim da kad završim fakultet budem na birou već da imam pošteno plaćen posao i da mogu osnovat svoju porodicu.“

Dječak (13 god.): „Došao sam da podržim svoje starije kolege i želim bolje sutra za moje drugove i sebe.“

Građanka (42 god.): “Već sam 22 godine na birou. Nemamo gdje radit. Ja već 5 dana hodam i ne mogu ovjeriti knjižicu… nema plaća, nema socijalnog, nema ništa... Želim da ode čovjek koji već 16 godina gradi svoju privatnu politiku, a nije ga briga za građane.”

Građanka (53 god.): „Želim da se smjeni vlada. Male su plate radnicima, satnice su ništa, radimo za socijalu, nemamo nikakvu motivaciju, mislim da je krajnje vrijeme da se nešto promijeni i da krene na bolje.“

Izjave su protestanata.


domaćin.net
Noviji Stariji