HUREM U PROBLEMIMA Ostavio ju je, a sad joj hoće uzeti tek rođenu kćer


Glumica Meryem Uzerli, koja se proslavila kao sultanija Hurem u 'Sulejmanu Veličanstvenom', u ponedjeljak je rodila djevojčicu Laru, no već nailazi na probleme zbog Larina oca.


Can Ates, bivši zaručnik Meryem Uzerli i otac njihove djevojčice Lare želi svoja očinska prava i spreman je boriti se za njih, pišu srpski mediji.
Prijatelji kažu da turski burzovni mešetar želi što prije otputovati u Njemačku. Meryem je poslije burnog prekida odlučila biti samohrana majka, a s Atesom se nije ni vidjela ni čula otkad se prošlo ljeto preselila u roditeljski dom u Berlinu.

Iako je on nju ostavio tijekom trudnoće, pokušavao je dobiti odobrenje da bude uz nju na porođaju. 'Postao sam svjestan svoje odgovornosti. Žao mi je zbog svega. Molim te, dopusti da budem uz tebe kad naše dijete bude dolazilo na svijet', navodno je napisao bivšoj. Glumica je bila odlučna u tome da mu ne dozvoli prisutnost na porođaju. On, naime, već ima dvoje djece, a kada je saznao da će postati otac, pobjegao je od odgovornosti rekavši kako se nema namjeru baviti pelenama.

Sretnu vijest o dolasku prinove objavila je glumica na Facebooku. 'Dobro došla na ovaj svijet, moja najdraža Lara Uzerli. Zahvaljujem Bogu što mi te je poslao i što si zdrava došla na ovaj svijet. Zahvaljujem Svemogućem što sam imala snage da te zaštitim od prvoga trenutka, ti si živa, to je najveći poklon. Želim se zahvaliti mojoj bliskoj prijateljici Ani što je bila pored mene tijekom porođaja, a također želim zahvaliti mojoj obitelji i prijateljima i svima vama ovdje što ste mi slali pozitivnu energiju i ljubav', napisala je.

Nekoliko dana prije porođaja, turski je zavodnik u potpunosti promijenio priču i naglasio da želi sudjelovati u životu svog djeteta. Spreman je djetetu pomoći financijski i u svakom drugom smislu, ali i dalje ne želi ništa imati s glumicom. Ako treba, za kćer će se boriti i na sudu.

sutra.ba
Noviji Stariji