On je brižan otac, suprug i ljubavnik. On je ujedno i individualac, lovac-samotnjak koji se budi mračnim zorama i odlazi u divljinu, u lov, kupa se u ledenim jezerima i svladava golema planinska i šumska, snijegom prekrivena prostranstva.
Kao što je nedavno izjavio, njegovim žilama teče bosanska krv. No proizveden je u Švedskoj. Pardon, od Švedske.
“Mojim venama teče bosanska krv, ja sam Bosanac. Proizveden u Švedskoj”
Sve što vrijedi za Zlatana Ibrahimovića vrijedi i za Volvo, čiji brend švedski reprezentativac impresivno utjelovljuje u najnovijoj televizijskoj reklami. Koliko znamo, Volvo jedino nema veze s Bosnom, barem na korijenske. Prije s Kinom, gdje se sastavlja i u čijem je korporativnom vlasništvu…
U reklami Zlatan stupa na scenu i kao reper, odnosno narator teksta švedske nacionalne himne na glazbenu podlogu.
“Du gamla, Du Fria”, iliti “Ti drevna, ti slobodna”, recitira Zlatan svojim dubokim baritonom i završava u patetičnome nacionalnom zanosu:
“Švedska, tu želim živjeti, tu želim umrijeti.”
Na istovjetni se duh uznositosti naslanja i promotivni materijal koji prati spot, a kaže:
“Švedska je naš dom. Planine, nepregledne šume, duge razdaljine, sunce, kiša, mrak, snijeg i led. Sve nas to inspirira i izaziva da razvijamo naše automobile. Švedska divljina naše je naslijeđe i u njoj pronalazimo snagu. Baš kao i Zlatan. Ovo je naše slavljenje Švedske”.
Nekome će se svidjeti, nekome će ispasti kvazinacionalističko (kapitalističko svakako) preseravanje. Poštujemo svaku interpretaciju…
cik.ba