Razvijan, podešavan i usavršen tokom opsežnih ispitivanja u Evropi, Nissan GT-R Nismo vraća se radi evropske premijere na ovogodišnjem Ženevskom sajmu automobila 4. marta.
Prožet naslijeđem legendarne svjetske automobilističke ekipe Nismo, vrhunski je GT-R ponajprije trkaći model s "fabrički podešenim" dinamičkim osobinama supersportskog automobila, revolucionarno unaprijeđenom aerodinamikom i vrlo tačnim upravljanjem. Nissan GT-R već se potvrdio kao jedan od najuspješnijih superautomobila u svijetu automobilizma, a sada je Nissan razvio vrhunski GT-R oslonivši se na desetljeća Nismovog trkaćeg iskustva.
GT-R Nismo već je dostupan u Japanu, a u Evropi će se moći kupiti od septembra. Upotpunjujući autentično japansko automobilističko naslijeđe, vrhunski novi GT-R korijene ima i u Evropi. Ondje je, naime, tačnije na slavnoj stazi Nordschleife njemačkog Nürburgringa, koja se smatra jednom od najizazovnijih staza na svijetu, bio razvijan i ispitivan.
Nissanov glavni izvršni direktor Carlos Ghosn kaže kako je riječ o najbržem Nissanu GT-R ikad proizvedenom. "Budući da mu je vrijeme kruga 7:08.679, možemo sa sigurnošću reći da je Nissan GT-R Nismo vlasnik rekordnog vremena kruga na Nordschleife za serijske automobile, a to je najbolje mjerilo izuzetnog uspjeha."
Ispod poklopca motora je 3,8-litarski V6 VR38DETT motor iskoristio je znanje koje je Nismo prikupio učešćem na trkama kao što je svjetski poznata 24 sata Nürburgringa. Povećana je snaga motora koja sad iznosi 600 KS (441 kW) uz 652 Nm obrtnog momenta.
Opruge i posebno razvijeni Bilstein amortizeri Damptronic na prednjem i zadnjem ovjesu posebno su podešeni kako bi omogućili visok nivo prijanjanja i postepene reakcije upravljanja na granicama performansi. Može se birati između tri načina rada ovjesa: Comfort, Normal i R, za vožnju na stazi.
Ekskluzivne Nismo gume, koje je razvio Dunlop, odlikuju se izuzenim "gripom" i upravljanjem. Dimenzije su im 255/40 ZRF20 naprijed i 285/35 ZRF20 nazad.
Posebno razvijene spone pričvršćene na prednja ramena povećavaju trag točkova, kako bi optimizirali položaj istih pri oštrim skretanjima i poboljšavaju stabilnost pri vožnji unaprijed i skretanju. Također, veliki vijci izuzetne krutosti upotrebljeni su kako bi se povećala krutost područja za pričvršćivanje glavčine točka.
Kako bi se smanjilo bočno naginjanje pri vožnji u zavojima i promjeni smjera, Nissan GT-R Nismo opremljen je šupljim zadnjim stabilizatorom presjeka 17,3 mm koji smanjuje naginjanje istovremeno smanjujući težinu.
Koristeći najnovije metode simulacije kompjuterske dinamike fluida za analizu protoka zraka, Nismo je razvio aeropaket koji poboljšava prijanjanje uz cestu, smanjuje štetan efekt otpora zraka, a istovremeno daje automobilu opasan i snažan izgled.
Prednji branik, krilce ispod poklopca motora i karbonski zadnji spojler povećavaju aerodinamički potisak, snižavajući težište i stvarajući dodatnih 100 kg (pri 300 km/h) u usporedbi s upravo obnovljenim modelom Nissan GT-R iz 2014. Aerodinamičke osobine automobila prilagođene su kako bi se osigurala jednolična raspodjela aerodinamičkog potiska od prednjeg do zadnjeg kraja na svim brzinama radi što progresivnijih obilježja upravljanja.
Široka konfiguracija prednjeg branika i produženi, ali zašiljeni oblik zadnjeg branika zadržavaju koeficijent otpora zraka na 0,26, baš kao i u modelu Nissan GT-R iz 2014.
Klix.ba