Novi Audi TT

Za 11 dana novi Audi TT će na Sajmu automobila u Ženevi slaviti svjetsku premijeru. Kod treće generacije kompaktnog sportskog automobila dizajneri su nanovo interpretirali mnoge ideje prve TT generacije iz 1998. na dinamičan i drugačiji način.

Na prednjem dijelu novog Audija TT dominiraju horizontalne linije. Singleframe rešetka je široka i ravna. Dvije konture razvlače se u V obliku preko haube motora. Nova je i pozicija četiri prstena, oni se sad nalaze na sredini, na haubi motora i pokazuju srodstvo sa R8.

Pregrade dijele velike usise za zrak. Svjetla ponavljaju ovaj motiv, ona su strukturirana sa razdvojnim pregradama, koje isijavaju dnevno svjetlo za vožnju. Audi kao opciju isporučuje farove u LED tehnici ili u Matrix LED tehnologiji, kod koje pojedinačne svijetleće diode sa mogućnošću regulisanja generiraju svjetlo na daljinu.

U mnogim detaljima profil novog coupea podsjeća na klasike dizajna prve generacije. Kontura praga oblikuje snažnu svjetlosnu ivicu, široke potpore iznad točka formiraju vlastita geometrijska tijela. Prednja od njih probija haubu motora, koja se iznad vrata nastavlja kao tornado linija i ide prema zadnjem dijelu automobila. Ravno staklo djeluje kao samostalno tijelo. Konstrukcija C stuba sa laganim prijelomom omogućuje modelu TT da djeluje snažno i atletski i daje mu dodatnu zategnutost.

I na zadnjem dijelu horizontalne linije naglašavaju utisak sportske širine. Pregrade u zadnjim svjetlima ponovo oslikavaju motiv prednjih svjetala. One su permanentno osvijetljene, jedan dalji novitet Audija. Treće stop
svjetlo, izvedeno kao ravna traka, spaja međusobno obje cjeline. Kod svih motora nalaze se dvije velike,okrugle završne cijevi u difuzoru. TTS diše, kao svi Audi S modeli, kroz četiri završne cijevi.

I u interijeru lagano, skoro lebdeće vođenje linije izražava čisti karakter sportskog automobila novog Audija TT. Centralna konzola i ukrasni elementi vrata se drže u tekućim, međusobno korespondirajućim oblicima. Instrumentna ploča liči, odozgo gledano, na noseću površinu aviona. Okrugli ispusti za zrak, klasična TT oznaka, podsjećaju na pogonske mehanizme i skrivaju komandu klimatizacije. Pomoću ovog zahvata i eliminacijom centralnog MMI monitora, kojeg mijenja Audi virtuelni cockpit postalo je moguće, da se realizuje instrumentna ploča u naglašeno tankoj arhitekturi.

Ikona dizajna, Audi TT, pokazuje se u svojoj trećoj generaciji sa svih strana, kako unutar tako i spolja. Naročito izražajne su zaoštrene linije, koje su izrađene veoma dinamično i precizno. Na kompletnom automobilu zajedničko djelovanje površina stvara nevjerovatnu zategnutost.

klix.ba
Noviji Stariji