Ljuti Amerikanci prijete bojkotom kupovie Coca-Cole zbog, po njima, sporne reklame koju je ta kompanija pustila tokom finala sezone američkog nogometa, popularnog Super Bowla, kada cijena spota od 30 sekundi na televiziji dostiže i do četiri miliona dolara, piše France24.
Bura se podigla zbog reklame u kojoj je Coca-Cola željela slaviti različitost, a neki patrioti su je shvatili kao uvredu stanovnika SAD-a. U spotu se prikazuju ljudi različitih nacionalnosti snimljeni u različitim dijelovima SAD-a, a u podlozi svira patriotska pjesma "America is Beautiful" (Amerika je prekrasna) otpjevana na sedam različitih jezika.
Iz Coca-Cole tvrde da su reklamom željeli slaviti "različitost koja tu državu čini tako velikom". No, kratko nakon što je reklama puštena u programu, na društvenim mrežama ljuti su građani počeli izražavati svoje nezadovoljstvo sadržajem, a neki su išli toliko daleko i pozvali na bojkot kupovine popularnog soka.
Najviše ih je zasmetala činjenica što je patriotska pjesma pjevana na stranim jezicima, među kojima su bili španski, hebrejski i hindu. "Od kada je u redu pjevati 'America is Beautiful' na bilo kojem drugom jeziku osim engleskog", pisalo je u jednom od komentara.
Američki konzervativni mediji i političari također su krenuli u napad pa je Todd Starnes s Fox Newsa na Twitteru napisao da je "Coca-Cola službeno piće ilegalnih imigranata koji prelaze granicu", dok je bivši republikanski kongresnik Allen West na blogu reklamu nazvao "izrazito unergonomic".
cik.ba