Audi predstavio novi TT u Ženevi


Prilikom predstavljanja modela TT, 2.0 TDI motor moći će se kombinovati s ručnim mjenjačem i prednjim pogonom. Ovaj motor isporučuje snagu od 184 KS i okretni moment od 380 Nm. Time ovaj novi sportski automobil može ubrzati od 0 do 100 km/h za 7,2 sekundi i dosegnuti maksimalnu brzinu od 235 km/h. Kombinovana potrošnja goriva je niskih 4,2 litra na 100 km, što iznosi CO2 emisiju od 110 g/km, nova rekordna vrijednost u svijetu sportskih automobila.
Nova ravna prednja svjetla licu novog modela TT daju odlučan izgled. Xenon plus prednja svjetla dio su standardne opreme, a po želji Audi može ugraditi LED prednja svjetla ili nova, pionirska prednja svjetla s Audijevom Matrix LED tehnologijom, gdje se dugo svjetlo kontrolira paljenjem pojedinačnih LED dioda. Pri brzini iznad 120 km/h, spojler izlazi iz poklopca prtljažnika kako bi se poboljšala aerodinamika i sila pritiska na cestu. Svi modeli uključuju dvije velike okrugle ispušne cijevi koje također podsjećaju na originalni model TT. Kao i svi Audi S modeli, model TTS uključuje četiri ovalne izduvne cijevi. Potpuno redizajnirana izvedba modernog klasika spremna je za glavno mjesto na pozornici. Na Ženevskom sajmu automobila modeli Audi TT i Audi TTS doživjeli su svoju svjetsku premijeru. Treća generacija ovog kompaktnog automobila ponovo je privlačna, sa svojim emocionalnim dizajnom i dinamičkim kvalitetama. 


Ovaj novi Coupe može se prepoznati po inovativnim tehnologijama svojih motora, te novom konceptu kontrola i zaslona, uključujući Audijev virtuelni kokpit. Prednjim dijelom modela TT dominiraju vodoravne linije. Singleframe prednja maska puno je šira i ravnija u odnosu na prethodni model, sa snažnom linijom koja je razdvaja u dvije zone. Počevši od gornjih uglova rešetke, oštra linija V oblika produžuje se preko poklopca motora koji na vrhu nosi četiri Audijeva prstena – kao i na Audiju R8, sportskom automobilu visokih performansi. Usisnici zraka uključuju krilca koja usmjeravaju dio protoka zraka s prednjeg kraja na bokove automobila.


Lagane konstrukcije su disciplina u kojoj je Audi više nego stručan. Već je druga generacija modela TT uključivala Audi Space Frame (AFS) karoseriju napravljenu od aluminija i čelika. S novim modelom Audi je sistematično podigao ovaj princip kompozitne strukture na višu razinu, u skladu sa sljedećom idejom: prava količina pravog materijala na pravom mjestu, kako bi se postigle optimalne karakteristike.


Sve u svemu, Audijevi inžinjeri su po drugi put uspjeli u značajnom smanjenju mase Audijevog modela TT. Prilikom prve promjene modela 2006. godine ušteđeno je oko 90 kg, a ova nova izvedba modela TT s 2.0 TFSI motorom teži samo 1.230 kg, što ga čini oko 50 kg lakšim od prethodnog modela.

Ponovo je vrijedilo pravilo: ”manje je više”. Čiste, jasne linije naglašavaju prozračnost i beskompromisni sportski stil unutrašnjosti modela Audi TT.

Gledajući odozgor, prednja ploča podsjeća na krilo aviona; okrugli ventilacijski otvori – klasična TT karakteristika – podsjećaju na mlazne motore s njihovim turbinskim dizajnom. Ventilacijski otvori također uključuju sve kontrole standardnog klima uređaja i opcijskog automatskog klima uređaja (standardni dio opreme modela TTS). Kontrole za grijanje sjedišta, temperaturu, smjer, raspodjelu i brzinu protoka zraka nalaze se u sredini, dok se odabrana postavka prikazuje na malim zaslonima automatskog klima uređaja. Vodoravna kontrolna ploča nalazi se ispod središnjih ventilacijskih otvora. Prekidači trodimenzionalnog dizajna aktiviraju svjetla upozorenja, Audi drive select postavke i funkcije pomoći vozaču.

Standardna sportska sjedišta u novom Audiju TT imaju integrisane naslone za glavu i postavljena su niže nego kod prethodnog modela.
Novi multifunkcionalni upravljač ima ravno dno, dok krakove zaokružuju elementi od imitacije aluminija. Upravljač također uključuje zračni jastuk za vozača koji zauzima 40 posto manje mjesta, bez kompromisa što se tiče sigurnosti, ali naglašava osjećaj vizuelne lakoće.

Audi nudi nove TT i TTS modele s tri različita četverocilindrična motora s turbo prednabijanjem i direktnim ubrizgavanjem goriva. Snage ovih motora kreću se od 184 KS do 310 KS. Dva TFSI benzinska motora i jedan TDI motor kombinuju atletsku snagu s uočljivom učinkovitošću. Serijski su svi agregati opremljeni start-stop sistemom.


Motor 2.0 TFSI dostupan je u dvije verzije – sa snagom 230 KS za model TT i 310 KS za model TTS. U obje izvedbe ujedinjuje razne ultramoderne tehnologije – dodatno indirektno ubrizgavanje koje nadopunjuje direktno FSI ubrizgavanje, Audijev sistem upravljanja ventilima (AVS) za namještanje hoda izduvnih ventila i sistem upravljanja toplinom koji koristi modul rotacijskog ventila, te izduvnu granu integrisanu u glavu motora.

Model Audi TT 2.0 TFSI isporučuje okretni moment od 370 Nm između 1.600 i 4.300 okr/min. Ovaj motor ubrzava Coupe s ručnim šest stupanjskim mjenjačem i prednjim pogonom, od 0 do 100 km/h za 6,0 sekundi, sve do elektronski ograničene brzine od 250 km/h.

U novom Audiju TT quattro stalan pogon na sve točkove osigurava dodatnu stabilnost, držanje ceste i zabavu u vožnji. Značajno je unaprijeđen i optimiziran za novi model TT. Njegova elektro-hidraulička višelamelna spojka ugrađena je u stražnju osovinu. U odnosu na prethodnu izvedbu specijalna konstrukcija pumpe smanjila je masu cijelog sklopa za 1,5 kg. Raspodjela okretnog momenta između točkova elektronski se upravlja unutar djelića sekunde.
Umrežavanjem quattro pogona s Audi drive select sistemom, vozač novog Audija TT može namjestiti karakteristike pogona na sve točkove prema svojim individualnim željama. U ”auto” načinu rada ovaj pogon osigurava optimalno držanje ceste i uravnoteženu dinamiku vožnje. U ”dynamic” načinu rada okretni moment se raspodjeljuje na stražnju osovinu ranije i u većem postotku, što znači da je dinamika vožnje dodatno unaprijeđena, pogotovo na skliskim površinama.














klix.ba
Noviji Stariji