Na dugo očekivanom 84. sajmu automobila u Ženevi novi Peugeot 308 krunisan je titulom najboljeg automobila za 2014.-tu godinu.
Žiri kojeg je predstavljalo 58 novinara iz 22 evropske zemlje jučer je objavio odluku za najbolji automobil godine, od sedam finalista koji su izabrani u decembru prošle godine. Novi Peugeot 308 je četvrti model po redu koji se izdvaja nagradom automobila godine, prije njega to su bili Peugeot 307 (2002), Peugeot 405 (1988) i Peugeot 504 (1969).
"Sa novim Peugeot-om 308, bili smo uvjereni da smo postigli skok u konceptu, tehnologiji i kvalitetu. Prestižna nagrada je najbolja potvrda za ovo i danas je primam u ime svih nas koji smo doprinijeli razvoju i lansiranju modela", izjavio je Maksim Pikat, generalni direktor Peugeota.
Nagrada za automobil godine predstavlja najprestižnije priznanje za novi model 308, koji utjelovljuje vrijednosti brenda, elegantan i dinamičan dizajn, te efikasno zasnovan koncept naprednog pristupa smanjenju težine, te inovativnim instrumentima i kontrolama (I-Cockpit).
Prodajni uspjeh je već postignut sa više od 55.000 zabilježenih narudžbi u evropskim zemljama i brojnim nagradama u Francuskoj, Švicarskoj, Španiji, Hrvatskoj te Slovačkoj.
Žiri kojeg je predstavljalo 58 novinara iz 22 evropske zemlje jučer je objavio odluku za najbolji automobil godine, od sedam finalista koji su izabrani u decembru prošle godine. Novi Peugeot 308 je četvrti model po redu koji se izdvaja nagradom automobila godine, prije njega to su bili Peugeot 307 (2002), Peugeot 405 (1988) i Peugeot 504 (1969).
"Sa novim Peugeot-om 308, bili smo uvjereni da smo postigli skok u konceptu, tehnologiji i kvalitetu. Prestižna nagrada je najbolja potvrda za ovo i danas je primam u ime svih nas koji smo doprinijeli razvoju i lansiranju modela", izjavio je Maksim Pikat, generalni direktor Peugeota.
Nagrada za automobil godine predstavlja najprestižnije priznanje za novi model 308, koji utjelovljuje vrijednosti brenda, elegantan i dinamičan dizajn, te efikasno zasnovan koncept naprednog pristupa smanjenju težine, te inovativnim instrumentima i kontrolama (I-Cockpit).
Prodajni uspjeh je već postignut sa više od 55.000 zabilježenih narudžbi u evropskim zemljama i brojnim nagradama u Francuskoj, Švicarskoj, Španiji, Hrvatskoj te Slovačkoj.
klix