Iz BMW-a je stigla informacija da će proizvodnja njihovog hibridnog sportskog modela i8 krenuti narednog mjeseca, a prve isporuke planirane su u junu.
Kompanija je također objavila zvanične tehničke specifikacije prema kojima će automobil biti štedljiviji od očekivanog. BMW i8 pokreće 1,5-litarski trocilindarski benzinski motor potpomognut sa dva turbo-kompresora koji će u kombinaciji sa elektro-motorom razvijati 362 KS. To će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde, a maksimalna brzina u ovom slučaju elektronski je ograničena na 250 km/h.
I dok su spomenuti podaci ostali nepromijenjeni u odnosu na ranije informacije, u BMW-u tvrde da je produkcijski i8, sa prosječnom potrošnjom od 2,1 litara na 100 kilometara, još štedljiviji od prvobitne najave, jer će u realnim uslovima korištenja, u odnosu na konvencionalne sportske automobile, potrošiti 50 posto manje goriva.
Ekstremno niska je i emisija CO2 koja iznosi samo 49 g/km. Ako se za pogon koristi samo elektro-motor, automobil s jednim punjenjem baterija može preći 37 kilometara. (klix.ba)
Kompanija je također objavila zvanične tehničke specifikacije prema kojima će automobil biti štedljiviji od očekivanog. BMW i8 pokreće 1,5-litarski trocilindarski benzinski motor potpomognut sa dva turbo-kompresora koji će u kombinaciji sa elektro-motorom razvijati 362 KS. To će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 4,4 sekunde, a maksimalna brzina u ovom slučaju elektronski je ograničena na 250 km/h.
I dok su spomenuti podaci ostali nepromijenjeni u odnosu na ranije informacije, u BMW-u tvrde da je produkcijski i8, sa prosječnom potrošnjom od 2,1 litara na 100 kilometara, još štedljiviji od prvobitne najave, jer će u realnim uslovima korištenja, u odnosu na konvencionalne sportske automobile, potrošiti 50 posto manje goriva.
Ekstremno niska je i emisija CO2 koja iznosi samo 49 g/km. Ako se za pogon koristi samo elektro-motor, automobil s jednim punjenjem baterija može preći 37 kilometara. (klix.ba)