Ćiro ‘poludio’: Kome smeta Republika Srpska, nek ide u p***u materinu!

Izjava Ćire Blaževića da bi kao selektor rado predvodio nogometnu reprezentaciju Republike Srpske, razljutila je predstavnike "Udruge hrvatskih branitelja Domovinskog rata 1991. godine".

Mladen Pavković, njihov predsjednik, javno je napao trenera tuzlanske Slobode zbog, kako tvrdi, “flerta s Dodikom, čelnim čovjekom tvorevine nastale na etničkim čišćenjima Hrvata i Bošnjaka”.

- Srami se Ćiro, sad si napokon razotkrio svoje pravo lice. Idi kod svog prijatelja Dodika u Banjaluku i tamo okončaj svoju bogatu sportsku karijeru. Mamić je imao pravo što te otjerao iz Hrvatske, jer tebi je očito svejedno na čijoj si strani, odnosno tebe ne zanima ko je u vrijeme hrvatskog Domovinskog rata bio agresor, a ko žrtva – priopćio je Pavković.

Ćiro Blažević imao je odgovor za predstavnika hrvatskih ratnih vojnih veterana, koji mu je pokvario uskršnje praznike.

“Mladen Pavković odgovara na sudu jer je napastvovao 18-godišnju djevojčicu. To je moralna vertikala koja je sad udarila na mene, čovjeka koji je mnogo toga učinio za napaćeni hrvatski narod”, kazao je Blažević u razgovoru za tabloid ALO!SPRINT.

- Nabijem ja njega na ku*ac! Pa znaš šta je on za mene? Obična ku***na! Eto, to napišite u novinama i nemojte me zajeb***** više – otpilio je Ćiro, tvrdi isti izvor.

- Sve sam rekao ranije i ništa se nije promijenilo. Što bi nekome smetala Republika Srpska? Ja sam čovjek koji miri ljude, a kome se to ne sviđa, nek se tera u p***u lijepu materinu – poručio je Blažević.
fokus.ba
Noviji Stariji