Volkswagen je na Sajmu automobila koji se održava u Pekingu danas otkrio svoju radikalnu konceptnu verziju koja se krije iza naziva Golf R 400 concept.
Zasnovan na aktuelnom produkcijskom modelu Golf R sedme generacije, konceptni model pokreće dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor koji je za ovu priliku, uz ojačane pojedine komponente motora, dobio i znatno modifikovan turbo-kompresor.
U odnosu na produkcijski model, snaga motora porasla je za 100 KS (sada 400 KS), a najveća vrijednost obrtnog momenta za 70 Nm (sada 450 Nm). Prijenos snage na obje osovine preko sistema 4Motion vrši se putem 6-stepenog DSG automatskog mjenjača sa dva kvačila.
Golf R 400 od 0 do 100 km/h stiže za 3,9 sekundi, što je za jednu sekundu brže od mogućnosti produkcijskog Golfa R, a njegova maksimalna brzina elektronski je ograničena na 280 km/h.
Težina konceptnog modela ista je kao kod produkcijske varijante (1.420 kg), bez obzira što je karoserija Golfa R 400 za 20 milimetara šira, što je postignuto korištenjem dodatno proširenih blatobrana, čime su u Volkswagenu na neki način željeli odati počast svom legendarnom modelu Rallye Golf G60.
Zahvaljujući raskošnom prostoru ispod blatobrana su smještene 19-inčne felge na kojima su gume dimenzije 235/35. Uz centralno postavljene dvostruke izduvne cijevi prečnika 110 milimetara, konceptni R 400 dobio je i karbonski usmjerivač zraka.
Unutrašnjost karakterišu prednja izrazito sportska sjedišta obložena kombinacijom kože i alkantare koja su, pored upravljača i zadnjih sjedišta, prošivena žutim koncem.
U Volkswagenu kažu da u ovom trenutku nema planova o početku serijske produkcije.
klix.ba