Dedo Zuhdija: Iz srebrenice sam kao izbjeglica došao u Zavidoviće, sad se treći put moram kućiti

Naselje Gvozdeni Most koje je humanitarna organizacija Karitas nakon rata u BiH izgradila za izbjeglice u Zavidovićima, najteže je pogođen prošlosedmičnom poplavom. Deseci jednospratnih montažnih kućica s baštama je uništeno.

Jedan od stanara ovog naselja je i dedo Zuhdija Delić koji se "treći put mora ponovo kućiti".

- Rođen sam u Srebrenici i tu sam sagradio lijepu kuću, ali sam je morao napustiti 1992. godine kada je počeo rat. Došao sam u Zavidoviće u nadi da ću ovdje mirno provesti ostatak svog života, ali prevario sam se 
- kazao je Zuhdija za Fenu.

Rijeka Bosna poplavila je naselje Gvozdeni Most za pola sata.

- Gledao sam s prozora kako se voda približava kući nadajući se da ipak neće poplaviti moju. Ali ipak, uništeno mi je sve - kazao je.

U svoju kuću se još ne može vratiti, jer nema „ni kreveta da spava, a ni kašike da jede".

I Fahreta Kovačević iz Gvozdenog Polja, kaže da joj je od namještaja ostala samo peć na drva.

- Voda u mojoj kući je narasla oko pola metra. Jedino što sam stigla je da isključim struju da mi voda ne uništi instalacije. Ali najviše mi je žao bašte u kojoj sam zasadila divno cvijeće i postavila klupe. To je bio moj svakodnevni i godišnji odmor - ispričala je ona.
(oslobodjenje)

Post a Comment

Noviji Stariji