Četiri godine nakon predstavljanja treće generacije Focusa, dolazi nam njegova temeljno redizajnirana verzija. Fordov kompakt dizajnerski je usklađen sa ostatkom game, a prije svega sa broj manjom Fiestom…
Najviše pažnje u okviru redizajna kreativni odjel je posvetio prednjem dijelu vozila, kojeg sada krase potpuno nova svjetlosna tijela, maska hladnjaka i branik. Za razliku od prethodnika, koji je imao agresivan prednji dio sa velikim usisnicima vazduha, redizajnirani model pravi zaokret ka eleganciji.
Prednjim dijelom od sada dominiraju velika hromirana maska hladnjaka izvedena u "Aston Martin” stilu, te stilizovana trapezoidna glavna svjetla i svjetla za maglu. Središnji usisnik vazduha je smanjen i postavljen veoma nisko u prednji branik.
Želje kupaca
Ako su izvana i napravili neke kompromise, u enterijeru su Fordovi dizajneri u potpunosti ispoštovali sve želje kupaca. Naime, veliki broj Focusovih vlasnika nije bio zadovoljan komplikovanim načinom upravljanja multimedijalnim sistemom i velikim brojem usitnjenih komandi. Sa redizajnom je detaljno promijenjen i središnji greben. Ugrađen je potpuno novi 8-inčni ekran visoke rezolucije, koji je osjetljiv na dodir. Tu su i potpuno izmijenjene komande klima uređaja, ali i novi trokraki multifunkcionalni upravljač.
Iz Forda poručuju da su u međuvremenu poboljšali zvučnu izolaciju motornog prostora, pa će i nivo buke u kabini biti manji. Svojevrsna novost je uvođenje sistema pomoći pri bočnom parkiranju "Perpendicular Parking”, koji se kombinuje sa "Cross Traffic Alert” sistemom. Prvi sistem omogućava dva načina poluautomatskog bočnog parkiranja (paralelno i uzdužno), a drugi uz pomoć radara nadzire okolinu iza vozila u situacijama kada se s paralelnog parkinga izlazi unazad. Ukoliko sistem detektuje vozilo ili pješaka u pravcu kretanja vozila, koje izlazi sa parking mjesta, on automatski aktivira zvučni signal i upozorava vozača na opasnost od eventualnog kontakta.
Na spisku sigurnosnih sistema od sada se nalazi i unaprijeđeni "Active City Stop”, koji ima zadatak da smanji eventualne posljedice u neželjenim situacijama, koje se mogu desiti u urbanim sredinama pri brzinama do 50 km/h. Podsjećamo da je dosadašnji sistem bio aktivan do 30 km/h.
Pogonska gama
Osvježenje je zahvatilo i pogonsku gamu, koja je proširena sa novim 1,5-litarskim EcoBoost benzincem u verzijama sa 150 i 180 KS. Svojevrsna novost u ponudi je i novi 1,5-litarski TDCi dizelaš sa 95 i 120 KS. Oba agregata će se serijski isporučivati sa ručnim mjenjačima, dok se automatika nalazi na spisku dodatne opreme. Uz automatski mjenjač od sada je moguće dobiti i ručice na upravljaču za manuelni odabir brzina. Redizajnirani Ford Focus na tržištu će se naći krajem proljeća, a njegove cijene bi se trebale zadržati na dosadašnjem nivou.
Oči na putu, ruke na upravljaču
Druga generacija multimedijalnog "Sync” sistema omogućava jednostavnu glasovnu kontrolu najvažnijim funkcijama u automobilu...
Sa redizajniranim Focusom Ford premijerno uvodi svoj "Sync 2” multimedijalni sistem. Riječ je o nadogradnji prve generacije "Sync” sistema, koja omogućava jednostavno upravljanje svim bitnijim funkcijama i sistemima u automobilu poput multimedije, navigacije, klimatizacije i telefona. "Sync 2”, između ostalog, ima mogućnost bežičnog povezivanja sa pametnim telefonima, ali i sa ostalim eksternim uređajima. Veza se može uspostaviti putem Wirelessa i Bluetootha, odnosno Aux i USB konektora. Jedna od specifičnih karakteristika "Sync 2” sistema je mogućnost izdavanja glasovnih komandi za sve funkcije, koje podržava multimedijalni sistem automobila.
(oslobodjenje)
Objavi komentar