Renault zvanično predstavio Megane RS 275 Trophy

Nakon nekolicine fotografija na kojima su se mogli vidjeti samo pojedini detalji, Renault je zvanično skinuo pokrov sa tehnički unaprijeđene i produkcijski ograničene edicije najsnažnije verzije Megana koja se krije iza naziva Megane RS 275 Trophy.



Nakon što je Renaultov Megane RS 265 Trophy nedavno izgubio titulu najbržeg automobila s prednjim pogonom na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, jer je novi Seat Leon Cupra 280 DSG od Megana bio brži za nešto više od 9 sekundi, u sportskom odjelu Renaulta odlučili su da je došlo pravo vrijeme za ponovni povratak na vrh.

U to ime, dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor umjesto dosadašnjih 265 sada razvija 275 KS pri 5.500 obr/min, a najveća vrijednost obrtnog momenta iznosi 360 Nm u režimu od 3.000 do 5.000 obr/min.

U Renault Sportu kažu da je za dodatne konjske snage "kriva“ kompanija Akrapovič koja je za Megane RS 275 Trophy proizvela izduvni sistem od titanijuma koji je otvoreniji i lakši od standardnog, a pored toga nudi i znatno ubjedljiviju zvučnu kulisu. Megane RS 275 Trophy standardno se nudi sa Cup šasijom i ograničenom blokadom diferencijala, a kupci će opciono moći dobiti podešavajuće Öhlinsove amortizere i posebne opruge "posuđene“ s trkaćeg rally Megana N4.

U opcionoj ponudi su i gume Michelin Pilot Sport Cup 2 razvijene posebno za Megane RS 275 Trophy. Automobil će izvana biti prepoznatljiv po žutoj boji karoserije i Trophy oznakama. Na listi opcione opreme su i 19-inčne crne felge Speedline Turini. Unutrašnjost karakterišu prednja trkaća Recaro sjedišta koja su obložena kombinacijom alkantare i kože. Za prošivanje je korišten crveni konac.

Alkantara je pronašla svoje mjesto na upravljaču i na ručici parkirne kočnice, a ručica mjenjača napravljena je od aluminija. Za sada nema zvaničnih informacija o ukupnoj težini automobila.

Iako je najavljeno da će se 16. juna zvanično znati ostvareno vrijeme kruga Megana RS 275 Trophy, kruže glasine da RS 275 Trophy već drži novi rekord Nürburgringa za automobile s prednjim pogonom s ostvarenim vremenom od 7 minuta i 45 sekundi.
(klix)













Post a Comment

Noviji Stariji