Od 189 prijava, koje je Federalna Vlada zaprimila na otvorene telefone u periodu od 18. do 27. maja, najviše prijava se odnosilo na poskupljenje brašna i to 44 prijave. Na poskupljenje ostalih artikala poput vode, sredstava za čišćenje i održavanje higijene bilo je 39 prijava, saopštili su iz Federalne Vlade, prenosi bh. novinska agencija Patria (NAP).
Naime, Vlada FBiH objavila je brojeve otvorenih telefona i pozvala građane da prijave saznanja o svim slučajevima neosnovanog podizanja cijena, naročito osnovnih životnih namirnica i sanitarnih potrepština te slučajevima koji imaju elemente krađe i pljačke u vrijeme dok se BiH bori sa razornim poplavama.
Određen broj prijava, saopšili su iz Vlade FBiH, odnosio se i na navodne nepravilnosti dodjele humanitarne pomoći ugroženim licima. Evidentirano je ukupno 35 prijava koje su se odnosile na navodno lošu raspodjelu pomoći, u kojima su osobe zadužene za raspodjelu ostale anonimne ili nisu zastupala niti jednu poznatu organizaciju.
Među prijavama šest se odnosilo na neizdavanje računa u trgovinama, pet na opasnosti od klizišta, četiri na preprodaju humanitarne pomoći, jedna prijava ponuda za smještaj ugroženim osobama i 11 prijava provala i pljački. Osim ovih, evidentirano je 10 poziva u vezi sa problemima prelaska granice kamiona, koji su prevozili humanitarnu pomoć.
lzvještaji su proslijeđeni direktno premijeru Vlade, sekretaru Vlade i federalnom ministru obrazovanja, koji će prema procjeni i potrebi prijave proslijediti dalje drugim federalnim organima uprave.
- Iz nekoliko poziva koje smo dobili sa terena građani su se zahvaljivali što su njihove prijave štetnih pojava urodile plodom, odnosno neke trgovačke radnje su zatvorene ili im je izrečena novčana kazna – saopštili su iz Vlade FBiH, prenosi Patria.
Objavi komentar