Ukrštanje različitih kultura, religija, tradicija, prirodnih ljepota... posljednjih godina Bosnu i Hercegovinu svrstalo je u turističke top-destinacije. Mnogi online turistički vodiči i magazini u svojim preporukama nerijetko uvrštavaju Sarajevo i Mostar kao gradove koje je potrebno posjetiti u 2014. godini.
Asja Hadžiefendić-Mešić, portparolka Turističke zajednice Kantona Sarajevo, kaže nam da turisti koji dolaze u Sarajevo i BiH ne očekuju puno, jer dolaze, uglavnom, sa predrasudama o zemlji koja je izašla iz rata.
- Ipak, kada dođu, jako se iznenade i obnovljenom zemljom i ljudima koji su mentalno daleko od rata, ali i našom gostoprimljivošću. Oni nemaju primjedbe na turističku ponudu. Oni odlaze zadovoljni. Oni su samo u našim istraživanjima uglavnom izražavali svoje sugestije šta bismo to mi trebali da učinimo da bi naša turistička ponuda bila jača, odnosno adekvatnija potencijalima, jer su naši potencijali izuzetni, a turistička ponuda ne prati baš dovoljno potencijale. To je čisto neka želja da nam dobronamjerno posavjetuju šta je to što bismo mi mogli poboljšati, kaže Hadžiefendić-Mešić.
Zadovoljni dosadašnjom predsezonom i početkom sezone
Asja Hadžiefendić-Mešić, portparolka Turističke zajednice Kantona Sarajevo, kaže nam da turisti koji dolaze u Sarajevo i BiH ne očekuju puno, jer dolaze, uglavnom, sa predrasudama o zemlji koja je izašla iz rata.
- Ipak, kada dođu, jako se iznenade i obnovljenom zemljom i ljudima koji su mentalno daleko od rata, ali i našom gostoprimljivošću. Oni nemaju primjedbe na turističku ponudu. Oni odlaze zadovoljni. Oni su samo u našim istraživanjima uglavnom izražavali svoje sugestije šta bismo to mi trebali da učinimo da bi naša turistička ponuda bila jača, odnosno adekvatnija potencijalima, jer su naši potencijali izuzetni, a turistička ponuda ne prati baš dovoljno potencijale. To je čisto neka želja da nam dobronamjerno posavjetuju šta je to što bismo mi mogli poboljšati, kaže Hadžiefendić-Mešić.
A ono što, općenito, nedostaje turističkoj ponudi u BiH i što jeste ograničavajući faktor za razvoj turizma su, kako ističe Hadžiefendić-Mešić, loši putevi, problem putnih komunikacija i uvezivanja odredišta, skupe aviokarte, turoperatori koji bi objedinili turističku ponudu i ponudili je na svjetsko turističko tržište...
oslobodjenje
Objavi komentar