Pored "ratnih boja“ na karoseriji, koje su zaštitni znak BMW-ovog sportskog M odjela, Tuningwerk je ovaj automobil opremio karbonskim karoserijskim komponentama koje uključuju prednji spojler, zadnji difuzor zraka i veliki spojler na poklopcu prtljažnika. Pored ojačanih 18-inčnih felgi, na kojima su gume Dunlop SportMaxx RT, tu su i kočnice visokih performansi.Unutrašnjost karakterišu trkaća Recaro sjedišta, karbonske obloge vrata i poseban sportski upravljač. U ponudi je i sigurnosni kavez, kao i sigurnosni pojasevi u šest tačaka pričvršćivanja, čime se aludira da će ovaj automobil biti izvrstan "partner“ i na trkalištu.
Korištenjem novog izduvnog sistema, uz reprogramiranu centralnu upravljačku jedinicu i nekolicinu dodatnih zahvata, 3-litarski 6-cilindarski benzinski motor potpomognut sa dva turbo-kompresora razvija 444 KS i nudu 600 Nm obrtnog momenta, što je za 118 KS i 150 Nm obrtnog momenta više od onoga što se nudi uz standardni model.
Prijenos snage vrši se putem ručnog 6-stepenog mjenjača kojem pomaže posebno sportsko kvačilo. Sve zajedno dovoljno je da M235i RS od 0 do 100 km/h stiže za 4,3 sekunde. Automobil se nudi po cijeni od 65.000 eura.
(klix)
Objavi komentar