Mlada čovjeka šejtan zavodi ulijevajući mu puste nade: „Iskoristi mladost, nauživaj se, imaš vremena, pokajat ćeš se kad ostariš!“I zato vidimo da je omladina, izuzev onih koje je stigla Allahova milost, postala roblje svojim strastima i prohtjevima, zatočenici strastvenih pjesama i ubitačne zaljubljenosti.
Šejtanovo oružje u zavođenju ljudi jeste muzika, poezija, živi na prljavim mjestima, voli pijace, prijatelj je s svakim ko je neprijatelj Allahu, a njegov je glavni adut lažna nada koju ulijeva insanu. I onoga koji šejtana bude slijedio, on će ga strmoglaviti u Džehennem. Zar je iko, osim šejtana, prokleo ga Allah, odgovoran za širenje razvrata, velike grijehe, zabludjele generacije, prolijevanje krvi, prelaženje preko Allahovih granica?
Šejtan je taj koji odvraća omladinu od džamije i odvodi ih u kafiće, sputava ih od učenja Kur'ana i navodi na slušanje zabranjenog i čitanje časopisa s razvratnim sadržajem; šejtan ljude podstiče na ostavljanje sunneta, a navodi na prihvatanje novotarije, mrskim čini druženje s dobrim ljudima, a lijepim prikazuje društvo zabludjelih; odvodi od poslušnosti i podstiče nepokornost Svevišnjem.
On je hiljade i hiljade mladića i djevojaka odvratio od Allaha, pa pogledaj ih kako se samo ponašaju i kako samo u tminama tumaraju. I samo zamislimo šta bi se desilo s društvom da su svi mladići i djevojke njima slični?
Zar ne vidiš da je šejtan odgovoran za trošenje imetka u zabranjeno? Zar ne srećeš ljude koji putuju radi nemorala i tamo troše imetak, prodaju svoju vjeru i čast, jer su poslušni Iblisu? I pritom misle da ih Allah ne vidi, zaboravljajući da je Allah Gospodar svake zemlje.
Onda kad se poveo za šejtanom, čovjek je zapostavio džamiju, pravdajući se strahom od prehlade ako uzme abdest, i zimi pođe u džamiju radi namaza, a istovremeno čineći grijehe i izazivajući Allahovu srdžbu. Onda kad je poslušao šejtana, čovjek je počeo gledati u zabranjeno, izazovno obučene žene i golišave slike, pa je počeo činiti blud…
Onda kad je prihvatio šejtana za savjetnika, čovjek je počeo stjecati imetak poslujući uz kamatu i držeći imetak u bankama koje posluju na zabranjeni način. I na taj način dopušta da se na njega odnose riječi Muhammeda, sallallahu alejhi we sellem,: „Allah je prokleo onoga koji troši kamatu, onoga ko mu u tome pomaže, pisara i svjedoke – svi oni imaju isti grijeh.“ (Hadis bilježe Muslim (1598) i Ahmed (13581))
Autor: Aid El-Karni
islam24h.net
Objavi komentar