Privlačenje pažnje čitalaca kačenjem vijesti sa šokantnim naslovima naFacebook, bliži se kraju. Eri kliktanja je izgleda odzvonilo.
Problem sa ovim pričama je što zaista rade, privlače čitaoce kada im se pojave na naslovnoj strani Facebooka. Ipak, kako kaže istraživač Kalid El Arini, ovakve vijesti rijetko kada imaju sadržaj koji odgovara jačini zapaljivog naslova.
Njegovo istraživanje pokazalo je da bi 80 odsto korisnika volelo da ima dovoljno informacija o vijesti da bi mogao da odluči da li želi da klikne na ju i pročita je.
Zbog toga, Facebook će proučavati sadržaj News Feed-a na dva načina.
Prvo je vrijeme čitanja – ako korisnici kliknu na vijest i odmah se vrate na Facebook, priča vjerovatno nije opravdala naslov sadržajem.
Drugi – ako korisnici Facebooka kliknu na vijest bez da je prokomentarišu, šeruju ili lajkuju, priča je vjerovatno lošeg kvaliteta.
Takođe, prioritet će imati one vijesti koje su šerovane kao linkovi, umjesto onih koje su podeljene kao fotografije uz koje je prikačen link.
Ove promjene na Facebooku imaju za cilj da News Feed pretvore mjesto sa dobrim novinarskim pričama i više mjesta za objave vaših prijatelja.
(Vijesti-x.com)
Objavi komentar