Novi Audi A7 Sportback je postao još snažniji i atraktivniji zahvaljujući novim motorima, mjenjačima, svjetlima i novim infotainment sistemima.
Objedinjuje emocionalnost i sportski duh kupea, komfor limuzine i funkcionalnu upotrebnu vrijednost Avanta. U ovlaštenim Audi salonima u našoj zemlji, ovaj model je dostupan već sada.
Već prilikom debija modela A7 Sportback 2010. godine, Audi je povukao nove linije u dizajnu automobila – za estetski sportski duh i eleganciju u velikom stilu. Dugački poklopac motora, sportsko pružanje C-stuba i naglo spuštajući zadnji dio vozila odaju dinamičan cjelokupni izgled. Facelift je ovom 4,97 metara dugačkom modelu sa petoro vrata donio sportsko-markantne crte.
Najupadljivije promjene su na singleframe maski hladnjaka, odbojnicima, izduvnim cijevima, kao i na prednjim svjetlima. LED tehnologija sada spada u serijsku opremu; po želji Audi isporučuje i Matrix LED farove, koji optimalno osvjetljavaju cestu, bez zasljepljivanja ostalih učesnika u saobraćaju. U kombinaciji sa Matrix LED svjetlima na raspolaganju su signalna svjetla sa dinamičnim pokazivačem i na prednjem dijelu vozila, a na zadnjem dijelu je ono dio serijske opreme.
Karoserija novog modela Audi A7 Sportback sastoji se najvećim dijelom od aluminijuma i čelika visoke tehnologije, izuzetno je lagana i projektovana za najviši komfor u pogledu buke. Ispod dugačkog električnog poklopca krije se prtljažnik zapremine 535 litara; preklapanjem zadnjih sjedišta povećava se na 1.390 litara.
Sportski duh eksterijera nastavlja se i u unutrašnjosti. Najupečatljiviji element predstavlja horizontalna linija koja obuhvata vozača i suvozača. Kokpit djeluje lagano i elegantno. Novi materijali unutrašnjosti, među kojima su dekorativni elementi od kombinacije aluminijuma/oraha Beaufort i koža Valcona, oduševljavaju završnom obradom, paleta boja je prerađena i već kod sjedišta nudi izbor od pet nijansi.
Za početak, Audi je novi A7 Sportback opremio sa pet snažnih i visokoefikasnih motora, dva benzinca i tri dizela. Njihov raspon snage se kreće od 160 kW (218 KS) do 245 kW (333 KS), za sve agregate klasa izduvnih gasova je Euro 6. Motor 3.0 TDI clean dizel sa 200 kW (272 KS) je u mnogim detaljima nova konstrukcija. U verziji „ultra“ sa 160 kW (218 KS) i prednjim pogonom ovaj 3-litarski V6 motor prosječno troši svega 4,7 litara goriva na 100 kilometara, što odgovara emisiji 122 grama CO2 po kilometru. Vrhunski agregat 4.0 TFSI takođe se ugrađuje u Audi S7 Sportback. On ima snagu od 331 kW (450 KS) i opremljen je inovativnom COD tehnologijim.
Motor 3.0 TDI biturbo clean diesel, snage 235 kW (320 KS), radi u kombinaciji sa 8-stepenim tiptronic mjenjačem, svi ostali agregati rade u kombinaciji sa 7-stepenim S tronicom. Kod varijanti sa prednjim pogonom predstavljen je mjenjač sa dvostrukom spojkom potpuno nove konstrukcije, on je ovdje zamjena za multitronic mjenjač. Za modele snage od 200 kW (272 KS) permanentan pogon na svim točkovima quattro proširen je sportskim diferencijalom, koji aktivno raspodeljuje snagu između zadnjih točkova.
Podaci o potrošnji navedenih modela:
Audi A7 Sportback:
Potrošnja goriva, kombinovano: 7,6 – 4 ,7 l/100 km
CO2 emisija kombinovano: 176 – 122 g/km
Audi S7 Sportback:
Potrošnja goriva, kombinovano: 9,3 l/100 km
CO2 emisija kombinovano: 215 g/km
(klix)
Objavi komentar