Mala prodavnica zdravih stvari: Virtuelno mjesto za promociju domaćih zdravih proizvoda

O Maloj prodavnici, ciljevima njenog kreiranja i načinu funkcionisanja, za Woman.ba razgovarali smo sa Nerminom Suljević.
Woman.ba: Kako ste došli na ideju da kreirate Malu prodavnicu zdravih stvari?

Nermina Suljević: Zdrava ishrana, prirodna kozmetika i slične ‘’zdrave stvari’’ postaju sve popularniji u našem društvu. Sve je više, naročito na Facebooku, onih koji se bave prirodnom kozmetikom, organskim uzgojem i prodajom takvih stvari. Međutim, primjetila sam da je i njima potrebna pomoć kako bi došli do svojih kupaca, kako bi se što više promovisali, te kako bi se razvijala svijest o zdravom životu. S druge strane mnogi još uvijek izbjegavaju zdrave stvari jer smatraju da su skupe i nepristupačne.

Prateći te trendove došla sam na ideju da napravim jednu virtuelnu prodavnicu koja će biti od koristi i prodavcima i kupcima. S jedne strane prodavci se promovišu, a s druge strane kupcima se omogućava da svake sedmice kupe neku zdravu stvar po sniženoj, akcijskoj cijeni i da spoznaju da postoje zdrave alternative.. Korist i za jedne i druge, a i za društvo u cjelini jer se razvija svijest o zdravim, domaćim, organskim proizvodima i načinu života.

Woman.ba: Kako funkcioniše Vaša Mala prodavnica?

Nermina Suljević: Mala prodavnica zdravih stvari funkcioniše na jednostavnom principu. Svakog petka predstavlja se jedan proizvođač domaćih zdravih stvari sa jednim svojim proizvodom koji je tu sedmicu na akciji. Postavlja se slika sa opisom proizvoda, zašto je zdrav, ko ga proizvodi, a kupci zatim naručuju u komentar ispod slike ili u inbox Male prodavnice gdje se dogovaraju dalje za detalje dostave. Usluga je besplatna, a sve što proizvođač treba da uradi je da jedan svoj proizvod ponudi po akcijskoj, sniženoj cijeni, da dostavi sliku i opis proizvoda. Ovu priliku ću iskoristiti da pozovem sve one koji se bave proizvodnjom i prodajom domaćih zdravih stvari da se jave u inbox Male prodavnice kako bi dogovorili eventualnu promociju nekog njihovog proizvoda.

Woman.ba: Koliko često organizujete akcijske prodaje proizvoda?

Nermina Suljević: U Maloj prodavnici su stalno akcije :) . Samo se mijenjaju proizvodi koji su na akciji. Svakog petka je to novi proizvod. Ove sedmice recimo imamo na akciji uslugu masaže, dok smo prethodne sedmice na akciji imali prirodnu kremu od nevena, a prije toga sapune od prirodnih sastojaka, pa svježi nepatvoreni med, ćurokotovo ulje itd. Dakle, osobama koje brinu o svom zdravlju, koji žele da dođu do organskih, prirodnih, zdravih, a domaćih stvari, Mala prodavnica je idealno mjesto, jer im svake sedmice nudi nove akcije i nove proizvode.

Woman.ba: Koliko su kupcima atraktivni domaći proizvodi?

Nermina Suljević: Dosadašnje iskustvo sa Malom prodavnicom je pokazalo da su kupcima veoma atraktivni domaći i zdravi proizvodi, samo im treba olakšati da do njih dođu, što mi upravo pokušavamo, predstavljajući razne proizvođače i nudeći akcijske cijene. Još uvijek postoji dosta prostora i potrebe za podizanjem svijesti kupaca o svim dobrobitima kupovine domaćih, zdravih proizvoda.

Woman.ba: Da li domaći proizvođači iskazuju interes za ovaj vid promocije i prodaje svojih proizvoda?

Nermina Suljević: Domaćim proizvođačima ovakav vid promocije je od velikog značaja, naročito jer se radi o besplatnoj usluzi, a promocija bude kvalitetna jer Mala prodavnica do sada ima skoro 4000 lajkova i veliki broj osoba koje redovno prate akcije, tako da i broj narudžbi bude zadovoljavajući. 

Tu se obično radi o proizvođačima koji svoju prodaju baziraju na društvenim mrežama, te im je na taj način bitno da dođu do kupaca. Akcijom u Maloj prodavnici oni se predstavljaju i dobiju kupce s kojima onda nastavljaju komunicirati i nakon završetka akcije. 

Nedavno mi se javila jedna vrijedna djevojka koja je skoro krenula sa prodajom prirodnih krema, i kojoj se nakon akcije u Maloj prodavnici javila osoba iz Švedske koja bi kupila veće količine krema. Mislim da je to veliki uspjeh i čak samo na osnovu jednog takvog primjera potvrđuje se i opravdava jdeja sa kojom je Mala prodavnica i krenula.

Također smo imali nekih nevjerovatnih priča sa prodajama. Imali smo jednom akciju meda gdje je akcija završila za jedan dan jer se u roku od par sati rasprodalo sve. Čovjek, pčelar, koji je dao med na akciju, nije mogao da vjeruje i bio nam je neizmjerno zahvalan. I bilo je par situacija kada proizvođač koji je davao akciju nije očekivao veliki interes, pa se morala organizovati ubrzana proizvodnja kada je stiglo 50-ak narudžbi. S druge strane moram priznati da se ponekad dese akcije u kojem se ne ostvari prodaja u nekom većem obimu jer se čini da za neke proizvode treba više oglašavanja i upoznavanja sa proizvodima ali ipak efekat kreiranja svjesti o zdravom je uvijek prisutan i jasan.

Suma sumarum, proizvođači su veoma zadovoljni i zahvalni za ovaj vid saradnje. U planu su i nove aktivnosti koje će predstavljati iznenađenje, inovacije i korak naprijed u radu Male prodavnice, a sve informacije i detalji moći će se blagovremeno naći na FB stranici Male prodavnice.

Woman.ba: Da li ste zadovoljni dosadašnjim poslovanjem Male prodavnice?

Nermina Suljević: Pripremajući se za ovaj intervju, uradila sam kratku rekapitulaciju i analizu svega što je do sada urađeno. Mala prodavnica za sebe ne generiše nikakav profit, jer se radi o besplatnoj usluzi. Do sada je 37 različitih proizvoda i proizvođača predstavljeno u Maloj prodavnici, prodato je stotine i stotine proizvoda, skopljena su nova poznanstva, prijateljstva, konekcije, stečeni stalni kupci, ukazane nove prilike i mogućnosti. Kad sve uzmem u obzir, bez lažne skromnosti, mogu reći jedno: ponosna sam! Vjerujem da će Mala prodavnica i dalje funkcionisati ovako uspješno i da će dati veliki doprinos u podizanju svijesti o zdravom načinu života u našem društvu.
(izvor:woman)

Post a Comment

Noviji Stariji