Mercedes zvanično predstavio AMG GT

Mercedes-Benz je zvanično predstavio svoj dugo očekivani sportski automobil koji se krije iza naziva AMG GT i u prodajne salone stiže početkom naredne godine.

Zamišljen i napravljen kao vrhunski sportski automobil za svaki dan, AMG GT jasno pokazuje da na najbolji način nastavlja tamo gdje je Mercedes stao sa svojim prethodnim modelom SLS AMG. Prednjim dijelom automobila dominira prilično nekonvencionalno dizajnirana raskošna maska hladnjaka ispod koje su smješteni dodatni usisnici zraka, a za pretvaranje noći u dan tu su velika kućišta LED svjetala.
Uz usisnike na blatobranima i razmetljivo vjetrobransko staklo, među karakteristične detalje automobila spadaju i vrata bez okvira prozora. Za optimalnu stabilnost zadnji dio automobila opremljen je adekvatnim podesivim spojlerom kojim upravljaju elektromotori. LED tehnologija je korištena i kućištima zadnjih svjetala.
Automobil je standardno postavljen na 19-inčnim točkovima, dok će se za model AMG GT S nuditi kombinacija 19 i 20-inčnih točkova. Unutrašnjost nudi optimalnu kombinaciju luksuznih detalja i sportskih elemenata. Između vozač iza sportskog upravljača sa ravnim dnom i njegovog suvozača nalazi se pozamašna centralna konzola koja se podiže prema četverostrukim ventilacionim otvorima iznad kojih je smješten infotainment sistem kojim se upravlja preko 7 ili 8,4-inčnog displeja.
Pored vrhunske kože, unutrašnjost je obložena nekolicinom aluminijskih i karbonskih detalja. Jedna od neobičnosti u unutrašnjosti je smještaj nekolicine prekidača koji su postavljeni na krovu.

Osnovni AMG GT pokreće 4-litarski V8 motor koji uz dva turbo-punjača razvija 462 KS i 600 Nm obrtnog momenta. Prijenos snage odvija se preko 7-stepenog automatskog mjenjača sa dva kvačila uz koji automobil od 0 do 100 km/h stiže za 4 sekunde. Maksimalna brzina elektronski je ograničena na 304 km/h. Iz iste konfiguracije motora snažniji model AMG GT S nudi 510 KS i 650 Nm obrtnog momenta.
Maksimalna brzina iznosi 310 km/h, a od 0 do 100 km/h automobil će stići nakon 3,8 sekundi. Standardni AMG GT opremljen je mehaničkom blokadom zadnjeg diferencijala, dok blokadom diferencijala na snažnijem GT S-u upravlja elektronika.
AMG GT S također je opremljen i podesivim sportskim ovjesom (AMG RIDE CONTROL) uz koji stiže elektronska kontrola rada amortizera. Opciono, kupci GT S-a mogu dobiti i AMG DYNAMIC PLUS paket kojim se dodatno može podešavati odziv motora i mjenjača. Među značajnije opcione elemente spadaju i karbonsko-keramičke kočnice sa diskovima čiji promjer iznosi 402 milimetra (naprijed) i 360 milimetara (nazad).
Za vrhunske performanse dio zasluge svakako nosi i sama težina AMG-a GT koja iznosi samo 1.540 kilograma, što je odličan rezultat postignut obilatim korištenjem materijala poput aluminija i magnezija.
(Klix)

Post a Comment

Noviji Stariji