Govori istinu - poučna priča

Govoriti istinu jako je dobra navika. Ako bismo uvijek govorili istinu, sacuvali bismo sebe od mnogih neugodnosti. Evo jedne price o covjeku koji je cinio mnoge ruzne stvari. ali ga je njegovo obecanje da ce govoriti istinu sacuvalo. Jedan covjek je dosao poslaniku Muhammedu, a.s. i rekao: O Allahov Poslanice, ja imam mnogo losih navika. Koju od njih najprije da ostavim?" Poslanik rece: "Prvo ostavi laz, i uvijek govori istinu." Covjek je obecao da ce tako uciniti i otisao kuci. Kada je pala noc, covjek se spremao da podje u kradju. Ali prije nego sto je izasao iz kuce, na trenutak se sjetio obecanja koje je dao Poslaniku: "Ako me sutra Poslanik upita gdje sam bio, sta cu reci? Hocu li reci da sam isao krasti? Ne, ja to ne mogu. Ali ne mogu ni lagati.Ako kazem istinu, svako ce me mrziti i zvat ce me lopovom, a jos cu biti i kaznjen za kradju." Tako je covjek odlucio da ne krade te noci, i ostavio je ovu losu naviku. Sljedeceg dana pozelio je da pije vino, ali ka se spremao da to ucnini,pomisli: "Sta cu kazati Poslaniku ako me upita sta sma radio tokom dana? Ne mogu slagati, a ako kazem istinu, ljudi ce me mrziti zato sto muslimanu nije dozvoljeno da pije vino." I on je tako odustao od namjere da pije vino. I tako, kad god bi ovom covjeku naumpalo da ucini nesto lose, on bio se sjetio svoga obecanja da c uvijek govoriti istinu. Jednu po jednu, on je napustio sve svoje lose navike i postao dobar musliman i jako dobar covjek. Ako budemo uvijek govorili istinu, bit cemo dobri ljudi i dobri muslimani, koje Allah voli i pomaze. Ako Allah – nas Stvoritelj – bude zadovoljan nama, On ce nas nagraditi DZENNETOM, a to je mjesto srece i uzivanja na buducem svijetu. OBECAJ, UVIJEK CU GOVORITI ISTINU!

(Novihorizonti)
Noviji Stariji