Vicevi 5

Bili Mujo i Haso u Zagrebu pa sjeli u park da ručaju. Jedu oni pečenje a kosti bacaju okolo po travi... Nailazi policajac pa ih opomene: Zar ne vidite tu što piše - "Zabranjeno bacati odpatke! " Veli Mujo: Ama organ ba' ovo nam nije bilo odpatke nego odguske...!


Mujo i Haso pobjegli iz zatvora. Haso će: - "Pao je snijeg, šta ćemo sada?" - "Ne sekiraj se ti za to, imamo lance!"


Utrči Haso u kafić: - "Mujo! Netko ti je ukrao auto!" 
Mujo: - "Jesi li vidio tko je to bio?" Haso: - 
"Ne, ali zapisao sam registraciju."


Leži plavuša poslije seksa sa frajerom u krevetu, pa pita ga: 
Da ti slučajno nemaš sidu? O Bože, ne! A zašto pitaš?! 
Ma ništa, ne bih htjela da je opet dobijem.


Tuširaju se dve plavuše i jedna zamoli drugu: 
Dodaj mi, molim te, onaj šampon! Pa, imaš šampon pored sebe. 
Da, ali na tom piše da je za suhu kosu, a meni je kosa mokra.


Ulazi otac kod sina u sobu i vidi da mu se sin šminka… 
OTAC: Sine, pa ti si homoseksualac!?! 
SIN: Nisam tata, ja sam princeza


Tri sata ujutro. Neko zvoni, muž otvara vrata. 
Ko ste vi? Lopovi. A šta želite? 
Znamo da imate zlato! A koliko vam treba? 
100 kilograma! A jel može 105? Pa, može što da ne! 
Marija zlato moje ustani, došli su po tebe


Dolazi Crnogorac u kafanu i traži kafu. Kakvu?
pita konobarica. Jaku kao ja, a slatku kao ti.  odgovori Crnogorac. 
Kada je popio, pita konobarica kakva je bila kafa, 
a Crnogorac će: Ma bila je jaka kao ja, ali ti si sebe precijenila


Osjeti baba da joj se bliži kraj. I ode kod kamenoresca da se pogodi za spomenik: 
Sinko, ja bih da na spomeniku piše ovako: 
"Rođena nevina, živjela nevina i umrla nevina”. 
Slušaj, baba, ja mislim da je jeftinije da napišemo: 
“Vraćena – neotvorena”


Polaže student usmeni ispit. Za to vrjeme profesor se ljulja na stolici. 
U jednom trenutku stolica se slomi i profesor padne na pod. 
Student ne izdrži i počne da se smijati. 
Profesor će na to, polako ustajući i čisteći odijelo: 
Eh, kolega, danas padosmo obojica.


Mujo: “Fato, da li si našla ordinaciju?” 
Fata: “Jesam iz prve!” 
Mujo: “Kako je bilo kod ginekologa?” 
Fata: “Super, dao mi jesti, piti, pregledao me i ništa nije naplatio!” 
Mujo: “Da ti nisi fulala zgradu?” 
Fata: “Nisam sto posto, na ploči je pisalo kod pica majstora!”


Kaže baka Perici: Idem ja biciklom na groblje! 
Perica začuđeno upita: A ko će vrati bicikli?


Ode Mujo do trafike kupiti cigarete. 
Kupuje cigarete i dok otvara kutiju primjeti napomenu na kutiji: 
"Pušenje uzrokuje impotenciju" 
Ljuto se zabrine pa se vrati do trafike i obrati se prodavaču: Jarane, jel' mogu ja zamijenit ove cigarete za one od kojih se dobija rak?


Dođe Haso kod Muje, a Mujo peče rakiju. 
Upita Haso Muju: - "Baca li Mujo?" 
Mujo će: - "Ma baca, jašta neg' baca ... eno amidžu bacilo u kanal, a babu još nismo našli..!


Mujo rješava križaljku i pita Sulju: 
Reci životinju koja ima pet slova, počinje na R i završava na R. Krava!
Pa kako krava, Suljo? Pa lijepo. Krava počinje rogom i završava repom!


Policajac zaustavio Muju, gleda dokumente pa pita: 
Što si po zanimanju? Ja sam biokemičar. 
Ne zanima me što si bio nego što si sad


Pleše Mujo sa visokom, zgodnom djevojkom i onako, u priči, djevojka ga upita: 
Koliko si ti visok? On odgovara: 
Inače sam visok 190 cm, ali ne znam šta mi je večeras.


Muž i ja se svaki dan dogovorimo da će navečer pasti životinjski seks. 
Tako uvijek i bude. 
On zaspe pred TV-om kao medvjed, a ja koza blejim u računalo do dva ujutro


Sastala se dva penzionera u parku i jedan pita drugog: 
'Kako te služi ona stvar?' 'Paaa.. kao u studenta!' 
'Kako, kao u studenta?' 'Pa lijepo - ja mu nađem posao, a on neće raditi!'


Pita Mujo Hasu: Što bi vise volio da budeš intelektualac ili homoseksualac? 
Ovo drugo. Zašto? Lakše mi ulazi u guzicu nego u glavu


Mujo i Haso razgovaraju. 
Haso, ima u Frankfurtu jedan restoran, jedeš besplatno, piješ besplatno, a za seks još dobiješ 100 eura. Ma daj, tko ti je to rekao? Moja Fata!


Žali se ciga drugom cigi: Nemam kuću, nemam kola,nemam ženu ,nemam decu... 
Pa ti brate nema šta nemaš!


Mujo utrči u apoteku, a unutra ogroman red: 
Molim vas, pustite me preko reda, hitno mi je, devojka mi tamo leži! 
Svi se razmaknu kad su to čuli i puste Muju do apotekara koji ga upita: 
Recite, šta Vam treba? Brzo jedno kutiju kondoma, požurite!


Jarani malo popili,pa u neko vrijeme upita Haso : 
Što bi uradio da saznaš da je sutra smak svijeta? 
Jebavo bi sve što se mrda. A što bi ti uradio? Pazio bi da se ne mrdam.


Pita Mujo Fatu: Kako se ti ne iznerviraš kad se izderem na tebe? 
Fata će smireno: Pa lijepo, odem da očistim WC. A kako ti to pomaže? Koristim tvoju četkicu za zube!



Post a Comment

Noviji Stariji