Voli samo mene epizode

Beni böyle sev

.Starije epizode.

Voli samo mene  126 epizoda
Iako uživa u vremenu koje provodi sa Omerom, Ajšem je zabrinuta da će izgubiti stipendiju. Takmičenje između Hakana i Deniza bit će neizvjesno do samog kraja. Mazhar otkriva svoja osjećanja prema Rejhan. Reha i Nadide, nakon pada Karatepe holdinga, odlaze kod Ajšem i Omera, a isto će, u ljutnji uraditi i Burak.


Voli samo mene  125 epizoda

Ilijas je zabrinut za to kako će Safije reagovati kada čuje da se Furkan oženio, savjetuje mu da što prije kaže majci. Reha je potpuno bespomoćan, što zbog bankrota firme, što zbog Nadidinog odbijanja. Nadide saznaje u kakvu su nevolju upali, a Burak ne zna šta radi od ljutnje zbog neuspjeha.

Voli samo mene  124 epizoda

Seda smišlja plan kako da ostane nasamo sa Furkanom, iako ne zna kako će se okončati njeni romantični snovi. Nail i Eda se odlučuju na vjenčanje, a Haluk nije ni svjestan da će tajna, koju krije, biti razlog za velike nevolje.


Voli samo mene  123 epizoda

Ajšem i Omer su primorani paziti na Elif u smjenama. Omer ne uspijeva ispuniti obećanje, te Ajšem dovodi u nezgodnu situaciju. On mora poduzeti nešto kako bi zaustavio Burakove prevare, u koje je potpuno siguran. To će naljutiti Rehu, ali Reha nije svjestan da je zapravo njemu potrebna pomoć.


Voli samo mene  122 epizoda

Esra je otišla, a djevojke pomažu Ajšem oko bebe. Rejhan od Mazhara saznaje da je ona, zapravo, udata, te će pokušati rastaviti se od Serhata, ali to neće biti nimalo lako.


Voli samo mene  121 epizoda
Burak saopštava da je Reha u psihičkoj krizi. Omer sa ostalima kreće na posjed. Reha ih dočeka s puškom u ruci. Nakon uspješno završenih ispita, Ajšem i Omer žele provesti dan zajedno. Esra je izvela Elif u šetnju, te njih dvoje pokušavaju ostvariti svoj naum.


Voli samo mene  120 epizoda

Reha primora Edu da potpiše papir kojim potvrđuje da se, u slučaju udaje, odriče sve imovine u korist brata. Zbog toga je čak i zatvara u ostavu. Seda i Furkan se potajno vjenčaju, a kumovi su im Mazhar i Haluk. Zabrinut za Edu, Nail odlazi na Rehin posjed, ali ga tu čeka neprijatno iznenađenje.


Voli samo mene  119 epizoda

Kako bi omogučio ugodniji život za Elif i Ajšem, Omer radi svaki trenutak kada nije na nastavi. Međutim, ne može izdržati taj tempo, te počinje drijemati čak i u školi. Ajšem to pogrešno shvata te počinje sumnjati da je Omer više ne voli. Rejhan pokušava Mazharu vratiti dug radeći u kantini.


Voli samo mene  118 epizoda

Ajšem pomaže Nadidie, te postaje saučesnik u njenoj laži. Ali, to će biti i jedan od rijetkih trenutaka bliskosti između njih. Iako su mislile da su prevarile Rehu, on će se opet pojaviti i Edi prirediti još jedno e iznenađenje...


Voli samo mene  117 epizoda

Feridunova poruka uznemiruje Fahrije. Rejhan ne uspijeva otkriti tajnu Mazharine misteriozne prijateljice. Taner odlazi bez pozdrava. Nail i Eda se ipak vjenčaju. Reha je ubijeđen da Nadide nešto krije od njega, pa se ni na trenutak ne odvaja od nje.


Voli samo mene  116 epizoda
Ajšem i Omer odlaze posjetiti Tanera. Esra obavještava Nadide o svemu što se dešava. Burak u tajnosti ulazi u Halukov stan. Osoba iz Mazharove prošlosti budi znatiželju kod Rejhan...


Voli samo mene  115 epizoda

Esrina tajna je otkrivena zahvaljujući Rejhan i Mazharu. Taner je bolestan, ali neće u bolnicu. Želi da ga liječi Mazhar, a da Rejhan bude medicinska sestra.



Voli samo mene  114 epizoda
Kada čuje razgovor između Ilijasa i Safije, Eda odlazi. Ajšem i Omer kreću za njom i nakon dugotrajnog ubjeđivanja stižu na zaruke. Ali, i ovoga puta će biti spriječeni u svojim namjerama...


Voli samo mene  113 epizoda

Osvanuo je dan zaruka, a Naila nigdje nema. Eda je očajna, te počinje misliti da ju je Nail ostavio u posljednjem trenutku. Ajšem joj pokušava objasniti da Nail to nikada ne bi učinio i da će zasigurno stići na vrijeme. Nail se bezuspješno pokušava javiti Edi.


Voli samo mene  112 epizoda
Furkan se ničega ne sjeća. Njegova majka Safije smatra Omera odgovornim za Furkanove povrede. Ajšem pretjeruje sa brigom oko bebe. Ona i Omer se trude dobro paziti bebu, ali će uskoro biti na izmaku snage. Osim toga, nesporazum između Omera i Furkana stvara tenzije i između njih.


Voli samo mene 111 epizoda
Ajšem i Omera žele da se sami brinu o bebi. Pored svega toga, Nadide je opčinjena blagodatima savremene tehnologije, zbog čega su svi uznemireni. Rejhan i Mazhar su na romantičnoj večeri uz svijeće. Dok s jedne strane uživaju u divnim ukusima, s druge pokušavaju shvatiti smisao ovog postupka doktorke Ilgin. Zbog Tanerovog priznanja, Seda i Furkan su se pomirili. Seda planira svadbu. Furkan je pokušava usrećiti, ali to baš i neće biti tako lako.



Voli samo mene 110 epizoda
Dok Seda u strahu sluša Tanera, iznenada se pojavljuju Haluk i Deniz. Taner ih pokušava upozoriti na Burakove spletke, ali oni ne žele povjerovati u to. Rejhan sa Mazharom traži Fahrije, koja ne može nikome da se javi.


Voli samo mene 109 epizoda
Ajšem je nervozna zbog svađe s Omerom. Ni Omer se ne osjeća puno bolje. Na kraju, on popušta i želi da se pomire, međutim naići će na neočekivanu reakciju. Dok je Eda sva sretna zbog Nailovog prijedloga i ponude za brak, Reha ludi od bijesa. Odlučio ju je kazniti, ali Eda više nije ona stara.


Voli samo mene 108 epizoda
Haluk ne uspijeva naplatiti svoj dug. Mazharu se javlja ideja koja ima veze sa njegovom strašću za kuhanjem. Fahrije je nestala, zbog čega su i Rejhan i Mazhar uznemireni. Taneri otkriva Sedi sve u vezi Buraka i njegovih planova. Nail ozbiljno razmišlja da Edi ponudi brak.


Voli samo mene 107 epizoda
Nadide insistira da dadilja Esra čuva Elif, iako Ajšem i Omera žele da se sami brinu o bebi. Pored svega toga, Nadide je opčinjena blagodatima savremene tehnologije, zbog čega su svi uznemireni. Rejhan i Mazhar su na romantičnoj večeri uz svijeće.


Voli samo mene 106 epizoda
Mazhar se osjeća loše zbog svega što je učinio Rejhan. Pokušava joj se izviniti, te priprema iznenađenje u školi. Zbog posljednjih dešavanja, Seda odlučuje da ostavi Furkana. On se pokušava opravdati, ali mu niko ne vjeruje.


Voli samo mene 105 epizoda

Elif napokon izlazi iz bolnice. Rehe i Nadide su u panici, jer ne žele da beba dođe u neuslovan stan. Iako Omer ne želi njegovu pomoć, Reha mu ponudi novac, ali pod uslovom da se sa Ajšem i kćerkom preseli kod njih.



Voli samo mene 104 epizoda

Reha vjeruje Buraku, i ne dovodi u pitanje njegove odluke u firmi, iako ga Akif, jedan od bivših uposlenika, pokušava upozoriti. Ali, na to niko ne obraća pažnju. Ilgin Bili želi održati seansu u Rejhaninom stanu, kako bi se pokušala riješiti uspomena na Buraka. Nakon Mazharovog ismijavanja, Rejhan sve prisutne tjera iz kuće. Safije je ljubomorna na Edu i Naila, jer njoj Ilijas ne poklanja dovoljno pažnje.


Voli samo mene 103 epizoda

I Omer i Ajšem, ali i Nadide, su zatečeni Rehinom idejom. Sve to više liči na ucjenu nego na prijedlog. Reha neće platiti bolničke troškove ako mu ne dozvole da djevojčici da ime. Omer i Ajšem se pokušavaju izvući iz te situacije, a da pri tome nikoga ne povrijede. Izgleda da će dijete dobiti ime izvlačenjem iz šešira.


Voli samo mene 102 epizoda

Rehin plan da „opameti Edu neće uspjeti. Omer iznenadi Ajšem poklonom za godišnjicu braka. Zbog osjećaja stida, Ajšem mu pripremi romantično iznenađenje. Reha kaže Omeru da će platiti bolničke račune, ako mo dozvole da on da bebi ime. Ajšem je šokirana prijedlogom...


Voli samo mene 101 epizoda
Sve će oraspoložiti koncert kojeg će Furkan organizovati, ali će Edu i Naila mnogo više obradovati Ajšem, koja će u posljednjem trenutku stići oca i objasniti mu da je svjesna greške koju je počinila. I Ajšem i Omer su presretni, jer beba je sad već dobro, a njihova ljubav još jača. Na koncertu će Fahrije doživjeti neugodnu situaciju. Tamo će ugledati Feriduna, neće se moći suzdržati, te će ga napasti. Za njom će krenuti i Rejhan, ali će im Feridun pobjeći.


Voli samo mene 100 epizoda

Ajšem Odlazi ocu i pokušava mu objasniti da je bila nepravedna prema njemu. Međutim, Nail ne može izdržati situaciju da se stalno susreće sa Edom, te planira da se vrati u Akčabat. Za to vrijeme Fahrije shvata kakav je Feridun zapravo, ali ne zna kako da se izbori sa tim. Burak priprema podle planove kako bi pridobio Sedu, ali istovremeno se riješio Omera. Zbog toga je počeo sarađivati sa Tanerom, međutim Furkan je to osjetio i odlučio da ih otkrije.



Voli samo mene 99 epizoda

Postavši majka, Ajšem iznenada biva svjesna svega, ali i nepravde koju je učinila ocu. Osim toga, napokon uzima u naručje svoje dijete. Ona s druge strane, ima veoma važan ispit, a svjesna je da će izgubiti stipendiju, ako ispit uspješno ne uradi. Zbog toga je pod velikim stresom, ali će uz Omerovu podršku uspjeti položiti taj teški ispit. Nakon toga očekuje je onaj mnogo teži, životni ispit.


Voli samo mene 98 epizoda

Doktorica Ilgin, sprema osvetu. Ona ima poseban zadatak za Rejhan i Mazhara. Da li će ih taj zadatak imalo zbližiti, ili će odnosi još više zahladiti? Omer pokušava prevariti Ajšem i odlazi u bolnicu dok ona spava, ali će ga iznenaditi prizor pred inkubatorom. Reha i Nail, stoje ispred i raspravljaju se. Rano ujutro, svi odlaze u bolnicu, ali nešto nije kako treba. Ajšem se plaši i brine. Da li će Omeru poći za rukom da oraspoloži Ajšem i ubijedi je da će beba biti dobro?


Voli samo mene 97 epizoda

Ajšem se napokon oporavlja i izlazi iz bolnice. Ali beba je još uvijek u inkubatoru, pa Ajšem neprestano razmišlja o njoj. Iako je kod kuće čeka iznenađenje, kojeg su joj djevojke pripremile, Ajšem ne prestaje plakati. I dok se Seda brine o Furkanu, koji misteriozno nestaje svako malo, Fahrije ne prestaje razmišljati o Feridunu, koji je i dalje uspijeva nadmudriti i uzeti od nje novac. Kod majstora Naila, da kuša njegove poznate ćevapčiće, dolazi i Zara, poznata pjevačica. Ta gošća uspjeva oraspoložiti sve u restoranu.


Voli samo mene 96 epizoda

Rejhan i Seda je upozoravaju, ali Fahrije ne obraća mnogo pažnju na to što one kažu, te nastavlja davati novac, pa tako i zlato kojim je trebala kupiti poklone za Ajšem. Furkan je čvrsto odlučio da razotkrije Buraka i dokaže Sedi da on zapravo nije dobronamjeran.


Voli samo mene 95 epizoda

Zbog nesretnog Ajšeminog pada niz stepenice, svi su veoma uplašeni, posebno Omer. Omera grize savjest zbog svega što se desilo, ali srećom nema opasnosti po život bebe i Ajšem. Omer je postao otac, te je sada presretan i ushićen. Čak i Reha odlazi da vidi unuku, i ovoga puta neće ostati ravnodušan. S druge strane, Feridun je shvatio Fahrijinu dobrotu, te je neprestano pokušava iskoristiti.


Voli samo mene 94 epizoda

Reha misli da se njegova sestra inati i zbog toga kuje nove planove u koje želi uključiti i Nadide. Odmah počinje s realizacijom, te na večeru poziva Edu, ali na njegov neočekivan prijedlog odgovor će morati sačekati...


Voli samo mene 93 epizoda
Napetost između Ajšem i Omera svaki danom sve je veća. Potpuno ljuta i veoma tužna zove Omera, koji pokušava ispuniti sve njene želje. Omera će naravno iznenaditi sve što čuje, ali neće reagovati onako kako to Ajšem očekuje. Ajšem malo opušta iznenadna Nadidina posjeta. Iako sve izgleda da će između njih dvije sve biti u savršenom redu, Nadide ima sasvim drugu namjeru.


Voli samo mene 92 epizoda
Ajšem postaje ljubomorna kad vidi Omerove slike sa manekenkama. Eda i Nail donose odluku da uprkos svemu budu zajedno i da se suprotstave svima koji ih žele rastaviti. Omer ostaje na snimanju do kasno, a kad se vrati Ajšem ga napada. Ajšem se žali Omeru na vezu između Naila i Ede, ali Omer je ne podržava. Nail govori Ajšem da su on i Eda zajedno, a Eda to saopštava Nadide i Rehi.


Voli samo mene 91 epizoda
Ajšem reaguje potpuno neočekivano na Edino pitanje. Rejhan na terapiji upoznaje Mazhara sa kojim odmah doživljava nesuglasice. Safije i Ilijas ispred restorana prodaju pite. Seda je uplašena i traži pomoć od Buraka, neznajući njegove prave namjere. Seda traži od Furkana da idu ispočetka, postepeno, kako bi se što bolje upoznali. Fahrije provodi vrijeme sa Firidunom, a Rejhan misli da je Mazhar prati.


Voli samo mene 90 epizoda

U restoranu je organizovana zabava, na koju dolaze i Nedide i Reha. Seda i Burak su veoma bliski. Furkanu shvata da ne može bez Sede i odlazi kod nje da razgovaraju.



Voli samo mene 89 epizoda

Ajšem se osjeća loše nakon što je čula razgovor Naila i Ede. Ona ne želi da njen otac bude sa Edom. Rejhan se svakim danom ponaša sve čudnije.


Voli samo mene 88 epizoda

Eda i Nail su viđeni dok su razgovarali u parku. Seda shvata da je povrijedila Furkana jer je otišla s Burakom. Omer se ljuti što je Ajšem razgovarala s Nadide i što je primila poklon od nje. Traži da se ne miješa u njegov odnos sa roditeljima. Ajšem slučajno čuje razgovor Naila i Ede.


Voli samo mene 87 epizoda

Nadide dolazi u iznenadnu posjetu Ajšem. Traži od nje da joj pomogne da popravi svoj odnos sa Omerom. Burak u firmi uvodi promjene, te otpušta zaposlenike. Haluk i Deniz traže stan. Seda se sastaje sa Tanerom, ali sa njom ide i Burak, koji joj pomaže. Fahrije provodi mnogo vremena sa Firidunom, ali je Rejhan stalno proganja.


Voli samo mene 86 epizoda

Ajšem ne želi da njen otac i Eda budu zajedno. Reha i Nadide planiraju razgovarati sa Omerom i Ajšem, kako bi saznali pravu istinu. Reha Omeru nudi posao, ali Omer ne prihvata. Nadide je iznenađena kada vidi gdje Ajšem radi. Nail i Eda odlaze zajedno u kupovinu, međutim u marketu ih čeka iznenađenje. Omer govori Rehi i Nadide da se drže podalje od njega.


Voli samo mene 85 epizoda

Reha je razočaran jer mu je Eda rekla da je zaljubljena u Naila, osjeća da su ga svi izdali i da više nikome ne može vjerovati. Seda odlazi kod Tanera i napada ga, ali je Fahrije i Furkan uspijevaju pronaći i zaustaviti. Fahriji prija pažnja koju joj poklanja Firidun. Želi to podijeliti sa Rejhan, ali ona ništa ne primjećuje.


Voli samo mene 84 epizoda

Omer kaže Furkanu da mu je Seda kao sestra, te da između njih nikada ništa nije bilo. Ajšem i Omer na večeru pozivaju Edu i Naila, ali se pojavljuje još jedan nepozvan gost.


Voli samo mene 83 epizoda

Rejhan nikako ne može daprihvati da je Nezih umro, sjeća se trenutaka koje su proveli zajedno. Eda, Nail, Iljas i Safije planiraju kako započeti posao iznova i privući goste.


Voli samo mene 82 epizoda

Svi su shrvani zbog Nezirove smrti. Deset dana kansije, Ajšem i Omer saznaju da će dobiti djevojčicu.


Voli samo mene 81 epizoda

Svi su u šoku zbog mogućnosti da je Nezih mrtav. Omer, Seda, Haluk i Fahrije odlaze u mrtvačnicu vidjeti tijelo, ali im službenik ne dopušta. Uskoro dolazi Nezihova majka i potvrđuje da je to Nezih.


Voli samo mene 80 epizoda

Doktorica kaže Ajšem da još ne može reći sa sigurnošću kojeg je beba spola. Safije odmah zaključuje da je beba muško.


Voli samo mene 79 epizoda

Ajšem dozvoljava Omeru da ostane u stanu. Seda odlazi od Rejhan i Fahrije. Eda traži stan za sebe, a u tome joj pomaže Nail. Ajšem je ljuta na Omera.


Voli samo mene 78 epizoda

Eda govori Nailu da ih je Reha prijavio policiju. Deniz ubjeđuje Haluka da prizna Šebnem da je sve izmislio. Nezih nema novca, te traži pomoć od Semiha. Šebnem organizuje proteste protiv upotrebe plastičnih kesa i u to upliće Deniza, a Haluk ide na proteste kako bi ga zaštitio. Rejhan i Fahrije govore Sedi da ne mogu istovremeno biti prijateljice i s njom i s Ajšem.


Voli samo mene 77 epizoda
Omer je tužan je je Ajšem otišla. Obračunava se sa Rehom i Nadide, te napušta kuću. Haluk se miješa u Denizove privatne stvari, prerađuje njegovu maketu, zbog čega se Deniz ljuti. Omer otkriva da je Reha javio policiji da se restoran otvara bez odobrenja. To saznaje i Eda.


Voli samo mene 76 epizoda

Taner dolazi na fakultet dolazi i svima govori da je Seda zaljubljena u Omera. Zbog toga, ali i zbog Omerove majke, Ajšem napušta kuću. Furkan prekida zaruke sa Sedom.


Voli samo mene 75 epizoda

Nadide je razočarana kada čuje razgovor između Omera i Ajšem. Svečano otvorenje restorana prekida inspekcija, koja je došla zbog prijave, te zatvara restoran. Svi su razočarani zbog toga.


Voli samo mene 74 epizoda

Furkan je ljut na Sedu zbog toga što je razgovarala sa Tanerom. Rejhan izlazi sa Nezihom. Eda, Nail i Ilijas otvaraju restoran. Burak pokušava Omera napraviti ljubomornim. Ajšem govori Omeru da se Nadide prema njoj loše ophodi.


Voli samo mene 73 epizoda

Ajšem i Omer shvataju da su Nail i Eda zajedno u stanu. Nailu je neugodno zbog situacije u kojoj se je našao, pa ga Ajšem i Omera pozovu da prespava kod njih. Ujutro ga Nadide zatiče u krevetu. Omer govori Edi da odobrenje za rad restorana još nije izdato.


Voli samo mene 72 epizoda

Omerov rođak Burak dolazi u Istanbul. Ilijas, Nail i Eda su sve pripremili za svečano otvorenje, međutim odobrenje za rad još nije izdato, a to niko osim Ilijasa ne zna. Seda se sastaje sa Tanerom. Eda za večerom objavljuje da zajedno sa Nailom i Ilijasom otvara restoran. Reha od nje traži da okonča to partnerstvo, zbog čega se Eda ljuti i odlazi u Omerov stari stan da prespava. Međutim, te noći će u stanu biti i Nail.


Voli samo mene 71 epizoda

Kako bi natjerali Rejhan da prizna istinu, Fahrije, Ajšem, Omer i Seda organizuju večer kane. Tu večer se u društvu djevojaka pojavljuje iznenadni gost. Seda saznaje od Furkana za mailove koji joj pristižu i odluči stupiti u kontakt sa osobom koja ih šalje. Rejhan se konačno susreće sa Nezihom...


Voli samo mene 70 epizoda

Kako bi natjerali Rejhan da prizna istinu, Fahrije, Ajšem, Omer i Seda organizuju večer kane. Tu večer se u društvu djevojaka pojavljuje iznenadni gost. Seda saznaje od Furkana za mailove koji joj pristižu i odluči stupiti u kontakt sa osobom koja ih šalje. Rejhan se konačno susreće sa Nezihom..
Noviji Stariji