Nakon tri godine od početka proizvodnje treće generacije modela Focus, Ford je pripremio redizajniranu varijantu svog popularnog automobila donje-srednje klase koja će premijerno biti predstavljena na Sajmu automobila u Ženevi.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhy_P2d-ZIs4KVHuPNajVqYa-9Q8BEKH9TtHA4G4z1OGvhX3mvJ0P8T1vnVHWc-7e3NhzP26NuXUGt6_WFf1xFhnEyFD_ZJEJJZLH_II5-A1FwPoDhJM5Q7PS9v8F3kUWJoAtT-lTf4y9UO/s1600-rw/2.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh85Vx0ZM52oonOyzDEIVgmSVziOjGu8Zrm_QG8g0ZwZTElUpmMOCaz1aBGVjDR6j04IaTWLOlLkF7s79CyUaB0dgFyMS304LqoUNMj7n60b41LPxIh7VUs7NZn7LAc9FyNGhvHJNP8G0w5/s1600-rw/5.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEilDIWX3zzzp9fWBcmFTj7X6K1fHGG4201Tan1LHoUp-xb7oSBRgKtnStsPaXmID8Zg1dAkPXI8L9BJymQOnh71_j5h8OQSD5lA6Bt-HemkXzuycYuaxU6Dg70r5Mncg1G88hBPcChMX01K/s1600-rw/4.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgzNelcxnzodf_6TohJExu3ZwsVrGC2-22GLClE3hruesSIbq1uxmMrvFEKQqWw9Ur3mJXYHpDLWIWdoMTr5BMyeWJBHBsH4u2Ga36SYh5Jjmv6ekryrTwjjg1BZpsLKd1h4YexM_6BbHPa/s1600-rw/6.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5AqY-8qiyU55YFUIc3bRJXXWpOWagCEe6i5rvF7b_tFtiaILKDUlhUhcJYLfG-FkaQAaqSCJ4pHs9C2fI_tLjG6tcyuspR4mcLwjU98yWpklGSegvapzp7nE_OBkbFek0wELLWfPmxIg3/s1600-rw/8.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEia-MRkVbe0GD8B0fL-T2OyYywyn6VhHuqOt4ikUP6-7nu2_8dqMzd1lVM7vxMmEv-bu_lanXCnsS20xx1CrbWaWMo7QoAkQTM3d-BvzPAIU3P1GZR1sDWn35U3NVfQ1M0wPtr1zfMaJblP/s1600-rw/7.jpg)
Pored atraktivne maske, tu su novodizajnirana svjetla i drugačiji odbojnik. U odnosu na prednji kraj automobila, minimalne izmjene mogu se vidjeti na zadnjim svjetlima i zadnjem odbojniku. Promjene su urađene i u unutrašnjosti, pa je na novoj centralnoj konzoli sada manje tastera, što je čini znatno ergonomičnijom.
Uz poznate motore koji su se nudili uz Focus treće generacije, Ford je planirao dodati 1,5-litarski EcoBoost benzinski motor i 1,5-litarski dizelski motor. Svi motori trebali bi imati manju prosječnu potrošnju goriva i manju emisiju CO2.
Iz Forda je također stigla najava da će se u skorijoj budućnosti u prodajnim salonim pojaviti hibridni Focus koji će biti direktna konkurencija Golfu GTE. Vrh ponude rezerviran je za Focus ST koji je, uz redizajniranu karoseriju, dobio unaprijeđen ovjes i upravljački sistem.
Snaga dvolitarskog četverocilindarskog EcoBoost benzinskog turbo motora ostaje nepromjenjena: 250 KS i 360 Nm obrtnog momenta.
klix.ba