Golišave slike iz mladosti sultanije iz serije Sulejman veličanstveni

Hülya Darcan, koja u seriji "Sulejman Veličanstveni" glumi sultaniju, Sulejmanovu majku, mala je samo 16 godina kad su je urednici prestižnog turskog časopisa "Ses Mecmuası" stavili na naslovnicu. Srednjoškolka Hülya Darcan je, kaže, preko noći postala zvijezda, prenosi 24sata.hr.

- Snimala sam modne editorijale koji su za ta vremena bili provokativni. Nije mi bio problem pokazati tijelo, ali mnogi su me osuđivali zbog toga. Ni roditeljima nije bilo svejedno, ali podupirali su me u svemu. Bila sam tvrdoglava i znali su da neću samo tako odustati od snova - kaže Hülya.

Njezine seksepilne fotografije očarale su i domaće redatelje, koji su je počeli obasipati televizijskim i filmskim ulogama. Ikona turske kinematografije se 1967. godine zbog filma “Silahları Ellerinde Öldüler” preselila iz rodnog Izmira u Istanbul.

Glumica se u metropoli zaljubila u Tanjua Korela, sedam godina starijega glumca i reditelja, za kojeg se udala sedam godine poslije.










Noviji Stariji