Ovo je najpotresnija priča poplava: Beba heroj, za dlaku izbjegla smrt!

Još uvijek traje bitka za Obrenovac – grad koji je u Srbiji najviše stradao u poplavama i u kojem su se stvorile mnoge potresne priče, a "Telegraf" je donio jednu od najdirljivijih do sada. To je sudbina Slavice Vujičić bebe – heroja koju je sekund dijelio od sigurne smrti od vodene stihije.

U Kombank Areni, gdje su smješteni evakuisani ljudi iz Obrenovca, u “izolaciji” se nalaze majka i beba, trenutno najmlađi stanovnik u ovom “sabirnom centru”.

Slavica Vujičić ima svega četiri mjeseca, potpuno je zdravo dijete, a već je gledala smrti u oči i pobijedila je. Evo i kako…

Majka male Slavice, Svetlana Vujičić, sa suzama u očima ispričala je njihovu strašnu priču i samo ponavlja: “Bogu hvala ostali smo živi“.

Kada je Kolubara počela da “divlja” po Obrenovcu i Velikom polju, Svetlana i njena četveromjesečna kćerka Slavica bile su u svom domu, sretne i nasmijane, a onda je sve “krenulo po zlu”.

- U roku od 20 minuta voda je zauzela čitavu kuću, nisam znala šta me je snašlo. Bila sam zbunjena, zgrabila sam Slavicu i pokušala da pobjegnem, još nisam shvatala o čemu se radi. Za trenutak sam spustila dijete na drvenu komodu, jer voda još nije stigla do nje, kako bi mogla da uzmem nešto stvari i da bježimo. Kada sam sve sredila, došla sam do Slavice, koja je plakala, kao da je htjela nešto da mi kaže, u tom trenutku kada sam je uzela i prislonila sebi na grudi čitav zid kuće se srušio na komodu gdje je samo sekund prije toga ležala moja kćerka. Panično sam pobjegla odatle – pričala je kroz suze majka najmlađeg stanovnika beogradske Kombak Arene.

Prema njenim riječima spasioci su brzo došli po njih, pokupili i izvukli na sigurno.

- Sam Bog nas je spasio, a onda su po nas došli pripadnici Vojske Srbije i izvukli nas na sigurno. Ništa više nemamo, ni krov nad glavom niti gdje da se vratimo. Moj muž je danima već u Obrenovcu, pomaže ljudima, a šta će biti s nama ne znam. Bojim se i strahujem. Ovdje su nas svi dobro primili i hvala im na tome, ali ne smijem ni da pomislim šta će s nama biti nakon svega ovoga. Bog nas je jednom pogledao, hoće li i opet – pita se Svetlana Vujičić.

(avaz)

Post a Comment

Noviji Stariji