Volkswagen je zvanično predstavio potpuno novu generaciju svog vrlo uspješnog i popularnog Passata. Nova generacija nosi očekivano ime B8, a Volkswagen je najavljuje kao značajno poboljšana i izmjenjen "najuspješniji evropski poslovni automobil."
Očekivano, Volkswagen je evoluirao dizajn prethodnih generacija Passata, s tim da je ova generacija dobila izraženiji sportski dizajn i detalje. Novi Passat je postao i kompaktniji pa je 4.767 mm dug, 1.832mm širok i 1.456 mm visok, što znači da je 2 mm kraći, 12 mm širi i 6 mm niži od prethodnika što mu daje agresivniji i sportskiji stav. Kombinujući čelik visoke čvrstoće, na toplo formirani čelik i aluminijum, Volkswagenovi inženjeri su uspjeli smanjiti težinu Passata za 85 kg, pa tako najlakši model na vagi skalu gura do samo 1.312 kg.
Međuosovinski razmak je povećan za 79 mm, na ukupnih 2.791 mm, što uz 31 mm širi trag prednjih točkova i 14 mm širi trag zadnjih točkova garantuje da je i unutrašnjost Passata postala još prostranija, ali i da bi u vožnji Passat trebao ostavljati utisak još stabilnijeg i većeg automobila. Ovjes Passata se sastoji od McPherson prednjeg i multi-link zadnjeg ovjesa koji je također promišljenijom konstrukcijom lakši za 9 kilograma nego na prethodnom modelu.
Sve verzije i modeli novog Passata dolaze sa LED zadnjim svjetlima, dok će na listi opcija biti i kompletna LED prednja svjetla sa Dynamic Light Assist sistemom koji automatski podešava snop bez ometanja saobraćaja iz suprotnog pravca.
Uprkos održavanju skoro istih pa i manjih proporcija, osma generacija Passata dolazi sa 21 litara većim prtljažnikom, pa sada prima 586 litara. Jasno, Volkswagen je istovremeno predstavio i karavansku Variant verziju, kojoj je također porastao kapacitet prtljažnika, i to za nemalih 47 litara na ukupno 650 litara u osnovnoj verziji i na 1.780 litara sa preklopljenim zadnjim sjedištima. Pored toga, novi Passat nudi više mjesta za noge, glave i ramena putnika, kako na prednjim tako i na zadnjim sjedištima.
Volkswagen Passat B8 imaće bogatu ponudu motora, a čine je:
1.4 TSI sa 125 KS i 150 KS
1.8 TSI sa 180 KS
2.0 TSI sa 220 KS i 280 KS
1.6 TDI sa 120 KS
2.0 TDI sa 150 KS, 190 KS i 240 KS
1.4 TSI plug-in hibrid sa 211 KS
Novi Passat je umjesto tradicionalne analognih instrumenta na skupljim verzijama dobio Active Info Display koji je ustvari podesivi 12.3-inčni TFT ekran kaji je VAG grupacija već predstavila u Audiju TT.
Novi Passat može ima široku lepezu opcija i pomoćne sisteme kao što su Side Assist sa novim Traffic Alert sistmeom, Traffic Jam Assist, sistem pomoći za naglo kočenje u uslovima gradske vožnje, revidirani 360 stepeni Pogled i druge.
Narudžbe za novog Passata biće moguće već od 10. jula, a u Njemačkoj cijene će polaziti od 25.875 EUR za limuzinu i 25.950 EUR za karavan.
Očekivano, Volkswagen je evoluirao dizajn prethodnih generacija Passata, s tim da je ova generacija dobila izraženiji sportski dizajn i detalje. Novi Passat je postao i kompaktniji pa je 4.767 mm dug, 1.832mm širok i 1.456 mm visok, što znači da je 2 mm kraći, 12 mm širi i 6 mm niži od prethodnika što mu daje agresivniji i sportskiji stav. Kombinujući čelik visoke čvrstoće, na toplo formirani čelik i aluminijum, Volkswagenovi inženjeri su uspjeli smanjiti težinu Passata za 85 kg, pa tako najlakši model na vagi skalu gura do samo 1.312 kg.
Međuosovinski razmak je povećan za 79 mm, na ukupnih 2.791 mm, što uz 31 mm širi trag prednjih točkova i 14 mm širi trag zadnjih točkova garantuje da je i unutrašnjost Passata postala još prostranija, ali i da bi u vožnji Passat trebao ostavljati utisak još stabilnijeg i većeg automobila. Ovjes Passata se sastoji od McPherson prednjeg i multi-link zadnjeg ovjesa koji je također promišljenijom konstrukcijom lakši za 9 kilograma nego na prethodnom modelu.
Sve verzije i modeli novog Passata dolaze sa LED zadnjim svjetlima, dok će na listi opcija biti i kompletna LED prednja svjetla sa Dynamic Light Assist sistemom koji automatski podešava snop bez ometanja saobraćaja iz suprotnog pravca.
Uprkos održavanju skoro istih pa i manjih proporcija, osma generacija Passata dolazi sa 21 litara većim prtljažnikom, pa sada prima 586 litara. Jasno, Volkswagen je istovremeno predstavio i karavansku Variant verziju, kojoj je također porastao kapacitet prtljažnika, i to za nemalih 47 litara na ukupno 650 litara u osnovnoj verziji i na 1.780 litara sa preklopljenim zadnjim sjedištima. Pored toga, novi Passat nudi više mjesta za noge, glave i ramena putnika, kako na prednjim tako i na zadnjim sjedištima.
Volkswagen Passat B8 imaće bogatu ponudu motora, a čine je:
1.4 TSI sa 125 KS i 150 KS
1.8 TSI sa 180 KS
2.0 TSI sa 220 KS i 280 KS
1.6 TDI sa 120 KS
2.0 TDI sa 150 KS, 190 KS i 240 KS
1.4 TSI plug-in hibrid sa 211 KS
Novi Passat je umjesto tradicionalne analognih instrumenta na skupljim verzijama dobio Active Info Display koji je ustvari podesivi 12.3-inčni TFT ekran kaji je VAG grupacija već predstavila u Audiju TT.
Novi Passat može ima široku lepezu opcija i pomoćne sisteme kao što su Side Assist sa novim Traffic Alert sistmeom, Traffic Jam Assist, sistem pomoći za naglo kočenje u uslovima gradske vožnje, revidirani 360 stepeni Pogled i druge.
Narudžbe za novog Passata biće moguće već od 10. jula, a u Njemačkoj cijene će polaziti od 25.875 EUR za limuzinu i 25.950 EUR za karavan.
izvor:Klix
Objavi komentar