Dom kulture Zavidovici - promocija knjige I ja sam iz Srebrenice autora Fikreta Hodzica

27.11.2014.god u 19h ce biti održana promocija knjige "I ja sam iz Srebrenice" autora Fikreta Hodžića . 

Promocija će biti održana u velikoj sali Doma kulture u Zavidovićima. 

Kao djecak sam razmišljao o tome šta trebam uraditi da se zahvalim ocu koji je dao život da bih ja danas živio u ovoj zemlji. 

Trebalo mi je mnogo vremena i truda da se izborim za ovo što sam danas. 

Devedeset posto ljudi zna me kroz posao koji radim na televiziji, tek kada procitaju ovu knjigu upoznat ce u potpunosti i mene i moju borbu kaze Fikret.

Sve golgote kroz koje je prošao tokom agresije na našu zemlju, narocito u julu 1995. godine, Fikret je prenio na papir. Nije zaboravio ni vrijeme koje je nakon izlaska iz Srebrenice proveo u Tuzli, a potom i u Sarajevu, gdje danas živi sa suprugom Ševalom, majkom Fikretom i mladim bratom Redžepom.

Knjigu je pisao pune dvije godine. Teški su narocito bili dani kada um nije pamtio ništa izuzev slike u kojoj se zauvijek oprašta od oca Ibrahima, profesora biologije i hemije u selu Suceska, rodnom mjestu Hodžica, udaljenom 15 kilometara od centra Srebrenice.
Noviji Stariji