Humor - vicevi

CRNOGORAC U BARU
Ulazi Crnogorac u bar i vidi zanimljivu djevojku za šankom: "Mala, što piješ", pita je. "Kolu", odgovara djevojka. "Pa đe ti je?"

ČUVAR GROBLJA
Zaposlio se Crnogorac kao čuvar groblja. Poslije nekog vremena, on dade otkaz i vrati se kući kod oca. Pita ga otac: - Što je bilo sine? Sinoć sam dao otkaz. Otac: - A zašto? Sin: - A tako, tamo svi leže, a ja stojim!

LEŽEĆI POLICAJAC
Došao Crnogorac u policijsku postaju, ispod pazuha noseći jastuk. - Izvolite, gospodine! – reče dežurni policajac. - Evo, ja čuo da narod spominje neke ležeće policajce, pa doš’o da se prijavim!

ŽIVOTNI MOTO 
Životni moto svakog Crnogorca: -kad se jede – jedem; -kad se pije – pijem; -kad se radi - ne smetam;

ČEKIĆ
Na takmičenju u bacanju čekića Crnogorac baci čekić dalje od svih drugih. Pitaju ga: - Kako ste uspjeli baciti tako daleko? Crnogorac: - Alat što dalje od mene!

PORED MORA 
Stoje dva Crnogorca ispred mora i jedan kaže drugom: "Oj čovječe, žena se davi u moru, a mi stojimo i gledamo" A na to će drugi: "Jest vala, u pravu si, hajde da sjednemo".

AMER, TALIJAN I CRNOGORAC 
Takmiče se Amer, Talijan i Crnogorac čija je bolja žena. Amer: Moja je prava lavica. Talijan: Moja je prava tigrica. Crnogorac: Ni moja ne liči na čovjeka.

KUPANJE
Zašto se policajci nikada ne kupaju? Čekaju da se na bojleru upali zeleno.

ROĐEN KOD KUĆE
Razgovaraju dva policajca i pita jedan drugog: - A, gdje si ti rođen? - Kod kuće, a ti? - Ja sam u bolnici. - Zašto, što ti je bilo?

STANI, STANI!
Lovi policajac lopova i viče: - Stani, stani! A ovaj će njemu: - Stani ti, tebe nitko ne lovi!

MUŠTERIJA JA UVIJEK U KRIVU
Prodavač se zasitio svog posla, te je odlučio postati policajac. Nakon nekoliko mjeseci, sretne prijatelja koji ga upita kako mu se sviđa novi posao. - Pa, plaća nije naročita, a i radno vrijeme zna biti grozno. No, sviđa mi se to što je mušterija uvijek u krivu.

TRI BOMBE 
Idu dvojica policajaca i naiđu na tri bombe. Prvi kaže: - Hajde, uzmimo ih pa da ih odnesemo komandiru! - A što ako jedna eksplodira!? - Pa, onda ćemo reći da smo našli samo dvije.

JADNO OBRAZOVANJE
Načelnik policije postrojio buduće policajce, pa im kaže: - Vi koji imate četiri godine završene škole, stanite na moju lijevu stranu, a vi koji imate više od četiri godine završene škole, stanite na moju desnu stranu. Nakon što su se svi razvrstali, jedan je ostao stajati na svom mjestu. - A što si ti tu sam ostao? - Ali gospodine, ja nemam niti jednu godinu završene škole. - A ti onda stani iza mene!

CISTERNA ZA PRANJE ULICA 
Policajac zaustavlja vozača i kaže: - Prijatelju, pa četvrti put te zaustavljam i govorim kako ti nešto curi iz kola! A vozač će: - A ja tebi ponovo kažem da je ovo cisterna za pranje ulica!.

PAS NA PREDNJEM SJEDALU 
Zaustavi policajac vozača, te mu kaže: - Je l' znate da ne smijete psa voziti na prednjem sjedalu? - Ali to je plišani pas! - odgovara vozač. - Pasmina nije bitna.

MERCEDES BENZ 
Zaustavio policajac auto njemačke registracije i traži prometnu. Da mu vozač prometnu i on ju uzme i gleda. Ode do kraja auta pa se vrati i gleda onu prometnu i auto i odmahuje glavom. Nakon par minuta gledanja pride vozačicu i upita ga: - Kako to da vi vozite dizel, a ovdje piše Mercedes-benz?

MUMIJA 
Otišao policajac sa sinom u Egipat, te tamo obilaze muzej. Zastanu pored mumije ispod koje piše RAXV-1900. - Tata, tata, što je ovo? - Zar ne vidiš? Mrtvac! - A kakva su ono slova ispod? - Registarski broj kola koja su ga zgazila - odgovara policajac.

GRAĐEVINSKA DOZVOLA 
 Dođe tip kod doktora i kaže: - Doktore, imam kamenac u žuči, pijesak u bubrezima i vodu u koljenu. Što da radim? - Izvadi građevinsku dozvolu.

PREPOZNAVANJE KIRURGA 
 - Tata! - zapitkuje Ivica oca - Zašto kirurzi nose maske preko lica? - Pa da ih kasnije pacijenti ne bi prepoznali.

Post a Comment

Noviji Stariji