vicevi novi

Ludnica
Krece se ludjak kroz ludnicu i vuce konac za sobom.

Prilazi mu doktor i upita ga:
- Zasto vuces taj konac stalno za sobom?
A on mu odgovori:
- Pa aj' ga ti guraj ako moze...

Petica
Dođe Perica kući i kaže tati:
- Danas sam dobio 5!
- Bravo sine! A iz čega?
- 4 iz fizičkog i 1 iz matematike.

WiFi sifra
Pitaju 3 plavuše u kafiću konobara koji je password za WiFi, i konobar veli
"jebovaskonobar".
 Pita jedna jel odvojeno ili zajedno, veli konobar sve zajedno :-D


Tri - Pera
 Šeta Fata po divljem zapadu...kad iz grma izleti Indijanac i krene silovati Fatu.
Nakon što je obavio svoje, ponosno joj kaže:
Ako ti se nešto dogodi kroz devet mjeseci znaj da je to od poglavice DVA-PERA.
Odgovara njemu Fata:
ako te počne nešto peckat kroz tjedan dana znaj da je to od Fatinog TRI-PERA.

Los
Ulazi cigo muzicar u autobus i vidi kako neka zena place!
"Sta se desilo? Ako mogu nesto da vam odsviram, da vas oraspolozim?"
"Pa eto, moj sin Milan se povrijedio u Drini, pa ako moze u njegovo ime?"
"Evo ide!
OJ MILANE METNEM TI GA STRINI, KOG SI KURCA TRAZIO U DRINI.

Prekidas me
Sjede Mujo i Fata na kauču i gledaju televiziju, kad će Mujo odjednom:
- Fato, bona, kol’ko si ti mene puta prevarila?
Fata ćuti i sjedi, a Mujo opet pita:
- Fato, ajd’ reci, bona ... Fata i dalje ćuti, a Mujo će nervozno:
- Fato, bona, jel’ čuješ šta te pitam?
Fata ljutito odvrati:
- De ćut’ malo, stalno me prekidaš dok brojim!



Noviji Stariji